شکوهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تداوم عرضه گوشت منجمد در بازار ضرورت دارد/ نرخ هر کیلو شقه گوسفندی ۵۷ هزار تومان

یک مقام مسئول گفت: شرکت پشتیبانی امور دام برای ایام محرم باید میزان عرضه گوشت منجمد را افزایش دهد تا قیمت های فعلی شکسته شود.

ضرورت تداوم عرضه گوشت منجمد در بازار/نرخ هر کیلو شقه گوسفندی 57 هزار تومانحسن شکوهی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت گوشت طی هفته های اخیر در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه به 57 هزار تومان در بازار رسیده است.

وی کاهش عرضه و مسائلی از جمله قاچاق دام زنده از مرزهای کشور به سمت عراق و ترکیه را از جمله دلایل نوسان قیمت گوشت در بازار اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: گوشت مورد نیاز مردم در ماه محرم تامین است


شکوهی با بیان اینکه با شرایط فعلی نمی توان انتظار کاهش قیمت گوشت در بازار را داشت، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام محرم، انتظار می رود که شرکت پشتیبانی امور دام، میزان عرضه گوشت منجمد در میادین و فروشگاه ها را افزایش دهد؛ در غیر این صورت نوسان قیمت گوشت در بازار ادامه دار خواهد شد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ هر کیلو دام زنده سبک در میادین را 25 هزار تومان اعلام کرد و گفت: دستگاه های نظارتی باید از خروج غیر قانونی دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند تا با کاهش بیش از پیش عرضه در میادین روبرو نشویم.

وی در پایان تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام برای ایام محرم به حدی باید اقدام به عرضه گوشت منجمد در بازار کند، تا قیمت های فعلی شکسته شود.

انتهای پیام/

قاچاق دام زنده بر افزایش قیمت گوشت دامن زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
واقعا باید تاسف خورد با یارانه 45 تومن چی میشه خرید؟
آخرین اخبار