ابوترابی‌فرد در زاهدان:

داعش با مدیریت "سیا و موصاد" شکل گرفت

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه خلق اختلاف هدف دشمنان اسلام است، گفت: داعش با هدف تضعیف امت اسلام و گسترش اختلاف در دنیای اسلامی با مدیریت سیا و موصاد شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام سید‌محمد‌حسن ابوترابی‌فرد پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی سادات تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تحکیم امت اسلام و جامعه اسلامی یکی از راهبرد‌های نظام است که براساس آموزه‌های قرآن باید در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شود. تحکیم وحدت امت اسلام پاسخی به قرآن کریم است که می‌توان با اعتماد و اطمینان بر این نکته تاکید کرد.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه داعش با هدف تضعیف امت اسلام و گسترش اختلاف در دنیای اسلامی با مدیریت سیا و موصاد شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: خلق اختلاف هدف دشمنان اسلام است به همین دلیل باید در راستای تحکیم وحدت گام‌ها را محکم‌تر برداشت، چون دشمن با تفرقه و اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی برای رسیدن به اهدف خود علیه جامعه اسلامی استفاده می‌کند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان نماد امنیت در منطقه و جهان به شمار می‌رود که می‌توان گفت: این امنیت حاصل وحدت شیعه و سنی است، اما با توجه به اینکه اقدامات بسیار خوبی در این استان انجام شده هنوز سیستان و بلوچستان با استاندارد‌ها فاصله دارد که باید با تلاش و کار جهادی فاصله‌ها را کم کنیم.

ابوترابی‌فرد یکی از دلایل اقتدار جمهوری اسلامی ایران با همه همسایگانش را روابط بین آن‌ها دانست و ادامه داد: دشمن تمام تلاشش را برای ایجاد اختلاف میان کشور‌های منطقه و همسایه‌های ایران به کار برده است. ایران نمادی برای دفاع از عزت امت اسلامی است که رویارویی با همه قدرت‌های ظلم و استکبار در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/پ

خلق اختلاف هدف دشمنان اسلام است

برچسب ها: استانداری ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار