آموزش بیش از سه هزار یزدی در خانه کارگر

دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از سه هزار یزدی در کلاس های آموزشی خانه گارگر شرکت کرده اند.

علی محمد دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و ۱۰۰ یزدی در کلاس های آموزشی خانه گارگر شرکت کرده اند.

علی محمد دهقانی افزود: برگزاری کلاس های حسابداری، کامپیوتر، خیاطی با الگو، سفره آرایی و میوه آرایی و کمک های اولیه از جمله کلاس های آموزشی است که به صورت رایگان برای اعضای خانه کارگر و خانواده هایشان ارائه می شود.

وی بیان کرد: این کلاس های آموزشی در راستای ارتقاء سطح علمی و مهارت اعضاء و خانواده های آنان در زمینه های مختلف برگزار می شود.

دهقانی افزود: خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران یک تشکل صنفی و غیر تجاری است و هر فردی که مرامنامه و اساسنامه خانه کارگر را پذیرفته و مشمول تعاریف و مصادیق قانون کار و یا قوانین خاص باشد می تواند به عضویت خانه کارگر در آمد آید.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در کلاس های آموزشی در صورت فعال بودن کارت عضویت خانه کارگر در سامانه سدا، ثبت نام کند.

انتهای پیام/ غ

استقبال بی نظیر یزدی ها از کلاس ها آموزشی خانه کارگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.