پربازدید‌های وبگردی؛

روایت علی اکبر صالحی از ماجرای مذاکره محرمانه با آمریکا/ راهکارهایی برای زنده‌ماندن در آسانسور در حال سقوط/حذف مهریه با وضع قانون؛ خوب یا بد؟

گلچینی از پربازدیدترین اخبار وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

پپپپ


روایت علی اکبر صالحی از ماجرای مذاکره محرمانه با آمریکا
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تجربه مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا درباره موضوع هسته‌ای می‌تواند برای کسی مانند ترامپ که بشدت مایل به مذاکره همه جانبه با ایران است، اهمیت زیادی داشته باشد.


جزئیات جدید از ماجرای تخلفات تحصیلی حسین فریدون/ ورود به دانشگاه با رانت و فشار سیاسی!
یکی از اعضای سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جزئیات جدیدی از تخلفات تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جهور را برای اولین بار اعلام کرد.


تلگرام دسترسی هات گرام و تلگرام طلایی را قطع می‌کند؟
مدیر پیام رسان ایتا در خصوص وضعیت نهایی هات گرام ، تلگرام طلایی و اپلیکیشن های مشابه توضیحاتی را ارائه داد که می‌خوانید.


رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم
رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.


با حرکت چشم احساس انسان‌ها را تشخیص دهید!
دانشمندان موفق به ابداع سیستمی شده اند که با بررسی و رصد حرکات چشم به رایانه ها امکان می دهد به سرعت و با دقت احساسات افراد را تشخیص دهند.


عجیب‌ترین و جالبترین حقایق در مورد فیل‌ها که نمی‌دانستید+ تصاویر
فیل‌ها سنگین‌ترین جانوران خشکی هستند. اما توجه به آن‌ها فقط بخاطر اندازه‌ی بزرگ آن‌ها نیست بلکه ارتباط و زندگی احساسی آن‌ها نیز مورد توجه است.


آیا آسانسور سقوط می‌کند؟/ راهکارهایی برای زنده‌ماندن در آسانسور در حال سقوط
بسیاری از مهندسین این صنعت می‌گوید در حال حاضر و دنیای امروزی ما سقوط آسانسور اتفاق نخواهد افتاد، اما ما فرض را بر این می‌گیریم که اگر این اتفاق تلخ رخ داد چطور و چگونه باید عمل کنیم تا حادثه نبینیم.


حذف مهریه با وضع قانون؛ خوب یا بد؟
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:حذف کلی مهریه آن هم با وضع قانون، پایمال کردن حقوق زنان است با ورود قانون و حذف کلی مهریه، در طلاق زنان دچار مشکلات عدیده خواهند شد.


تهران زیستگاه گونه‌های مهمی از مار‌های کشور/ چرا مارهای ایران از انسان فرار می کنند؟
کارشناس بخش خزندگان دفتر حفاظت سازمان محیط زیست گفت: تهران و محدوده شهرهای اطرافش زیستگاه گونه‌های مهمی از مار‌های ایران به شمار می‌رود.


پرخرج‌ترین فجایع طبیعی دنیا را بشناسید!+ تصاویر
بارش های پیاپی باران در بهار سال ۱۹۹۸ باعث شد که استان های شمالی کشور چین، سه ماه تمام با سیل جاری و مشکلات آن دست و پنجه نرم کنند. ۴۰۰۰ نفر در اثر این سیل جان خود را از دست دادند.


انتهای پیام/ 

اخبار پربازدید سرویس وبگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار