اخبار باشگاه استقلال؛

دیدار مدیران استقلال با خانواده مظلومی/ بازگشت ملی پوشان به تمرینات آبی پوشان

مدیران باشگاه استقلال در روز‌های آتی دیداری با خانواده مرحوم مظلومی خواهند داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نشست های مختلفی که مدیران باشگاه استقلال با طلبکاران برای تسویه حساب و مختومه کردن پرونده بدهی های آنها انجام دادند در نهایت مدیران آبی پوش شب گذشته با خانواده های مرحوم پورحیدری و حجازی دیداری داشتند تا نسبت به بررسی وضعیت طلب های آنها از باشگاه رسیدگی شود.

در همین راستا قرار است مدیران استقلال در نشستی دیگر در روز های آتی دیداری با خانواده مرحوم غلامحسین مظلومی داشته باشند تا در صورت لزوم نسبت به بررسی وضعیت مطالبات وی نیز رسیدگی شود.

زمان بازگشت طارق به ایران مشخص شد

همام طارق بازیکن تیم فوتبال استقلال که برای همراهی اردوی تیم ملی عراق راهی کشورش شده بود قرار است پس از حضور در بازی دوستانه برابر کویت فردا راهی تهران شده تا به تمرینات تیمش اضافه شود.

کاروان تیم فوتبال استقلال روز جمعه 23 شهریور ماه برای دیدار با السد راهی قطر می شود و آبی پوشان صبح روز سه شنبه 27 شهریور به ایران باز خواهند گشت.

تمرین آبی پوشان زیر نظر مربیان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از یک روز تعطیلی طبق صلاح دید شفر از امروز دور جدید تمرینات خود را برای آمادگی هر چه بیشتر مقابل تیم السد در بازی برگشت از سر خواهند گرفت.

استقلالی ها روز 26 شهریور در دیداری باید به مصاف تیم السد قطر بروند.

بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات

6 بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال استقلال که به همراه کاروان تیم ملی راهی ازبکستان شدند روز چهارشنبه با بازگشت به ایران به تمرینات گروهی تیم خود ملحق می شوند تا در صورت صلاح دید شفر آماده دیدار با السد قطر شوند.

روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری ،حسین حسینی ،آرمین سهرابیان و علی کریمی 6 بازیکنی هستند که در حال حاضر از تیم فوتبال استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند.

جانشين بازيكن محروم تيم فوتبال استقلال برابر السد

فرشيد باقرى هافبك تيم فوتبال استقلال به دليل دريافت كارت زرد در ديدار رفت مقابل تيم السد قطر ٢ اخطاره شد و به همين دليل اين بازيكن در بازى برگشت برابر السدى ها محروم است و نمى تواند تيمش را همراهى كند.

به همين دليل احتمال دارد شفر از نيوماير يا بازيكن ديگر در پست باقرى استفاده كند.

البته روزبه چشمى ديگر بازيكن تيم فوتبال استقلال مى تواند جانشين باقرى باشد، اما به دليل مصدوميتى كه چشمى دارد و اين روزها به تمرينات اختصاصى مى پردازد بايد ديد شفر چه تصميمى در اين باره مى گيرد.

ميثم تيمورى در تمرينات گروهى تيمش حاضر شد

بازيكنان تيم فوتبال استقلال در قالب ٢ تيم فوتبال بازی کردند و سپس زير نظر شفر تمرينات تاكتيكى را در دستور كار قرار دادند.

عمران زاده به باشگاه استقلال رفت

حنيف عمران زاده بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال براى بررسى وضعيت مطالبات و تسويه پرونده مالى خود نشستى را با مديران باشگاه برگزار كرد.

پرداخت طلب ٣٦٤ هزار دلارى پروپيچ در دستور كار استقلالى ها

با توجه به محكوم شدن باشگاه استقلال در پرونده پروپيچ بر همين اساس قرار است طلب اين بازيكن با رايزنى مسئولان فدراسيون فوتبال از مبلغى كه قرار بود فيفا به خاطر بازيكنان استقلال در جام جهانى پرداخت كند داده شود به اين ترتيب استقلالى ها با پرداخت طلب مهاجم صربستانى مشكلى آنها را تهديد نمى كند.

كارت بازى جابر انصارى صادر شد

جابر انصارى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه در ابتداى فصل نامش از ليست آبى ها خارج شده بود در نهايت با تصميم مديران نام او به ليست اضافه شد و كارت بازى اين بازيكن براى ادامه بازى هاى ليگ برتر صادر شده است.


بیشتر بخوانید:

توافق استقلالی‌ها برای پرداخت مطالبات مرحوم پورحیدری و مرحوم حجازی

ماجرای فوت پدر بازیکن استقلال در کنار زمین تمرین

تمرین استقلالی‌ها تعطیل شد/ نوازى و دستیارانش با آبی پوشان تسویه حساب کردند

لیست بدهی‌های خارجی باشگاه استقلال منتشر شد/فاجعه‌ای عظیم در راه است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار