علی رضا کریمی:امیدوارم مسئولین قدر زحمات ورزشکاران را بدانند/برای انتخاب وزن جدید هنوز تصمیم نگرفتم

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018 گفت:کشتی گیران برای اینکه جایزه دریافت کنند روی تشک نمی روند اما امیدوارم مسئولین قدر زحمات ورزشکاران را بدانند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا کریمی درباره مراسم تقدیر از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های آسیایی گفت:این عزیزان لطف کردند و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بعد از پایان این رقابت‌ها پاداش‌های ما را همانطور که وعده داده بودند اهدا کردند شاید در کمتر فدراسیونی شاهد چنین کارهایی باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش ،‌کمیته ملی المپیک و دولت نیز به این صورت قدر زحمات ورزشکاران و قهرمانان را بدانند. البته ما برای این جوایز روی تشک نمی‌رفتیم و اگر اینطور بود دنبال کارهای دیگر می‌رفتیم هدف اصلی ما شاد کردن دل مردم و احتزاز پرچم ایران در مسابقات بین‌المللی است اما تشویق‌های مالی نیز بی‌تاثیر نیست و به ما در این شرایط اقتصادی انگیزه مضاعف می‌دهد.

دارنده مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های آسیایی درباره ادامه حضورش در این وزن یا اینکه قرار است در مسابقات جهانی در وزن دیگری روی تشک برود گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اینکه قرار است چه کسی در مسابقات جهانی کشتی بگیرد. با توجه به شرایط وزنی‌‌ام که حدود 92-91 کیلوگرم است توانایی کشتی گرفتن در هر سه وزن را دارم البته تصمیم نهایی با کادر فنی و مربیان تیم ملی است.

کریمی در پاسخ به این سوال که خودش دوست دارد در کدام وزن کشتی بگیرد، گفت: اگر شرایط وزنی‌ام بهتر بشود توانایی کشتی گرفتن در 97 کیلوگرم را هم دارم البته با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی فکر نمی‌کنم امسال برسم اما شاید برای مسابقات آتی بتوانم با افزایش منطقی وزنم در 97 کیلوگرم کشتی بگیرم.

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی درمورد رقابت نزدیکی که با ابراهیمی در 92 کیلوگرم دارد و اینکه فکر می‌کند کدام یک عازم مسابقات جهانی شوند گفت: تا دو هفته مانده به مسابقات جهانی چیزی مشخص نیست همه چیز به تصمیم کادر فنی بستگی دارد و براساس توانایی فنی مطمئنا بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد. با توجه به شرایط وزنی که دارم می‌توانم در هر سه وزن 86،‌92 و 97 کیلوگرم کشتی بگیرم.


بیشتر بخوانید:انعکاس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در سایت اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

صحبت های علی رضا کریمی درباره مراسم تقدیر از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.