بازرس ویژه سازمان بسیج مستضعفین:

نظام به بلوغ رسیده و دشمنان را به استیصال کشیده است/دشمن تنها راه موفقیت خود را فشار اقتصادی و جنگ روانی می‌داند

بازرس ویژه سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاهیان محمد رسول الله (ص) آماده حضور حماسی، انقلابی و همه جانبه در عرصه‌های مختلف نظام هستند.

نظام به بلوغ رسیده و دشمنان را به استیصال کشیده است/دشمن تنها راه موفقیت خود را فشار اقتصادی و جنگ روانی می‌داندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده بازرس ویژه سازمان بسیج مستضعفین در جمع گردان‌های بیت المقدس و کوثر بسیج در تربت حیدریه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام حتی ۴۰ ثانیه هم به بقای نظام راضی نبودند تا برسد به اینکه امروز انقلاب اسلامی چهل ساله ده و به تکامل رسیده است. اما به فضل الهی و حضور در صحنه مردم نظام به بلوغ رسیده و و دشمنان را به استیصال کشیده است.

وی راه بقا و استمرار انقلاب و نظام را در حضور مردم در صحنه واقتدار، ولی فقیه عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور باید سیاست‌ها و راهبرد‌های رهبری را اجرا کنند، چه راکه مسئولی که اطاعت پذیری از ولایت فقیه نداشته باشد، مسئولیتش نامشروع است.

بازرس ویژه سازمان بسیج مستضعفین گفت: جبهه استکبار در این مدت هیچ حربه و توطئه‌ای را فروگذار نکرده است و تنها راه موفقیت خود را درفشار اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی می‌داند، اما بداند با همت و اقتدار و پشتیبانی ملت مقاوم و ولایتمدار ایران از این فتنه هم به جایی نخواهد رسید.

سردار یوسفعلی زاده با اشاره به شکست‌های پی در پی استکبار در منطقه و در مقابل افزایش نفوذ و قدرت بین المللی ایران اسلامی افزود: استکبار با عصبانیت از انتشار انوار انقلاب اسلامی ایران در صدد است تا با فتنه‌های مختلف به موقعیت رو به رشد نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند که این امر حفظ هوشیاری ملت بزرگ ایران را می‌طلبد.

گفتنی است رزمایش بزرگ اقتدار عاشورائی بسیج حضور حماسی شش گردان الی بیت المقدس و چهار گردان کوثر بسیج در تربت حیدریه به مدت دو روز برگزار شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دشمنان نظام حتی ۴۰ ثانیه هم به بقای نظام راضی نبودند

برچسب ها: بسیج ، ولایت فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.