آمادگی پایگاه‌های انتقال خون برای خونگیری در ایام محرم

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس از آمادگی پایگاه‌های انتقال خون استان برای دریافت خون از اهدا کنندگان در ماه محرم خبر داد.

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون برای خونگیری در ایام محرمترابی مدیر کل سازمان انتقال خون فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همزمان با آغاز ماه محرم مراکز و پایگاه‌های انتقال خون فارس آماده خونگیری و ارائه خدمات رسانی به هم همشهریان است.

وی افزود: در این ایام سه مرکز انتقال خون، حرم شاهچراغ (ع)، آسیاب قوامی شیراز و نمازی در شیراز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده خونگیری از مردم عزادار است.

ترابی با اشاره به نیاز همیشگی به خون و کوتاه بودن عمر نگهداری فرآورده‌های خونی و با تاکید بر به همراه داشتن کارت ملی در طول محرم و صفر، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر در روند اهدای خون، علاوه بر ساعات کاری معمول، خونگیری در دو روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ شب تا ۱۲ شب نیز توسط پایگاه‌های این اداره کل انجام می‌شود.

مدیر کل سازمان انتقال خون فارس تصریح کرد: متاسفانه بانوان استقبال کمتری برای اهدای خون دارند که در این باره با جمعیت هلال احمر استان طی تفاهم نامه‌ای تلاش خواهیم کرد که با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد بانوان شاهد افزایش اهدای خون در این قشر از جامعه باشیم.
انتهای پیام/ر

آمادگی پایگاه های انتقال خون فارس در ماه محرم

برچسب ها: محرم 97 ، انتقال خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار