دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد؛

تعیین تکلیف سازمان ملی پرورش‌ استعداد‌های درخشان/ اعضای هیئت امنا مشخص شدند

مخبر دزفولی از تصویب اساسنامه سازمان ملی پرورش‌های استعداد‌های درخشان و ترکیب اعضای هیئت امنا خبر داد.

تعیین تکلیف سازمان ملی پرورش‌های استعداد‌های درخشان/ اعضای هیئت امنا مشخص شدندبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به کناره گیری حجت الاسلام والسملمین محمدیان از ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تلاش‌های ایشان در اداره این نهاد مهم گفت: رئیس جمهور و و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین محمدیان تشکر و قدردانی داشته و برای حجت الاسلام والمسلمین رستمی آرزوی موفقیت داشتند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با بیان اینکه تصویب سازمان ملی پرورش‌های استعداد‌های درخشان (سمپاد) دستور اصلی جلسه بود گفت: خوشبختانه شرح وظایف این سازمان و ترکیب هیئت امنا به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیدند.

وی افزود: بر اساس مصوبه این جلسه وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دبیر شورای عالی آموزش و پرورش، 2 نفر از فارغ التحصیلان این مدارس و نماینده مدیرت حوزه‌های علمیه اعضای هیئت امنای این سازمان خواهند بود.

مخبر دزفولی گفت: شناسایی و کشف استعداد‌ها در سطح کشور، پایش و آموزش ویژه به همراه برنامه ریزی متناسب با توانمندی‌های آنان از اهم وظایف این سازمان خواهد بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چند بخش باقیمانده از این اساسنامه در جلسه آینده به تصویب خواهد رسید و با شکل گیری این سازمان مشکلات این حوزه حل خواهد شد و حمایت و پشتیبانی از آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

تصویب اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار