ثبت نام ۸ هزار مددجوی بهزیستی اردبیل برای دریافت مستمری

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از ثبت نام ۸۰۰۰ مددجوی بهزیستی اردبیل واجد شرایط برای دریافت مستمری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی فروزان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: پس از سال‌ها بلاتکلیفی ۸ هشت هزار مددجوی بهزیستی اردبیل واجد شرایط پشت نوبتی برای دریافت مستمری ثبت‌نام کردند و خوشبختانه این سهمیه پس از چندین سال به استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به این که زمینه ثبت‌نام بیش از ۵ هزار نفر از واجدان شرایط فراهم آمده است بیان کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده از مرداد امسال آغاز شده و ازخانواده‌های معلول و زنان سرپرست خانوار انتظار می‌رود تا نسبت به ثبت نام و دریافت مستمری ماهانه اقدام کنند که این مسئله در حال حاضر اولویت اساسی است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از شناسایی ۲۷۳ کودک خیابانی در اردبیل خبر داد و گفت: بیش از ۴ میلیارد ریال با هدف توانمندسازی افراد زیرپوشش مبنای کار قرار گرفته که بی‌شک این مسئله می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای زیرپوشش قرار دادن افراد مستعد رهنمون شود.

ستاری تصریح کرد: ۵ میلیون ریال یارانه تخصیصی به مراکز بهزیستی در صورت ترخیص معلولان ارائه می‌شود و امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مستمری مددجویان رشد سه برابری یافته است که تمامی این موارد با هدف توانمندسازی مددجویان مبنای کار قرار گرفته که بی‌شک خروجی‌های مورد انتظار را به دنبال خواهد داشت.


حمایت از مددکاران در دستور کار است

 

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۸۷۰ نفر واجد شرایط در این مجموعه در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که این میزان به بیش از دو هزار نفر افزایش یافته است و تلاش بر این است که بتوانیم با توانمندسازی این مجموعه زمینه‌های لازم را برای حمایت از مددکاران مبنای کار قرار دهیم.

اکبر صمدی بیان کرد: ۸۸ مرکز مختلف بهزیستی در این شهرستان راه‌اندازی شده و تمام تلاش و سعی ما بر این است که بتوانیم در راستای توسعه برنامه‌های بهزیستی در منطقه به طور شایسته و بایسته عمل کنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار