تاکید بر خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم روستاهای اراک

فرماندار اراک در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان بر خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم روستا تاکید کرد.

تاکید بر خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم روستاهای اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بختیاری فرماندار اراک در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان گفت:خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها از جمله معیار‌هایی است که دهیاران باید در روستا به ان توجه داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه دهیاران در روستا مدیر بحران روستا هستند هم افزود: دهیاران باید مسائل و مشکلات روستا را به خوبی رصد کنند تا شاهد رشد و شکوفایی در روستا باشیم.

وی اضافه کرد:یکی دیگر از وظایف دهیاران در روستا برقراری امنیت است و دهیاران باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

فرماندار اراک با اشاره به تخصیص میزان اعتبار در نظر گرفته شده به روستا‌ها اظهار داشت:با توجه به درصد دسته بندی مسائل و مشکلات روستا‌ها اعتباراتی به آن‌ها تخصیص داده شده است و امید واریم شاهد یک حرکت عمرانی روبه جلو در روستا باشیم.

خشکسالی و افت آب‌های زیر زمینی روستا‌های بخش مرکزی اراک

یوسفی بخش دار مرکزی هم در این جلسه با بیا اینکه چند سالی است به خاطر خشکسالی آب‌های زیر زمینی افت پیدا کرده است گفت: دهیاران باید تلاش کنند تا مصرف بهینه آب در روستا‌ها به ویژه در بخش کشاورزی نهادینه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه بخش مرکزی اراک با بیش از ۸۰ روستا و ۶۵ دهیار در روستا‌ها فعالیت دارند افزود: باید دهیاران برای توسعه و آبادانی روستا‌ها مسائل و مشکلات را به جد دنبال کنند.

وی اضافه کرد: مشکلات زیادی در تامین قیر رایگان در روستا‌ها داشتیم که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته ایم بسیاری از این مشکلات را حل کنیم.

همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان اراک صبح امروز با حضور برخی از مسئولان شهرستان اراک در فرمانداری اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استانداری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.