بررسی ابعاد قیام سیدالشهدا (ع) در حلقه‌های معرفت حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در دهه اول محرم بیش از ۶۰۰ حلقه معرفت با سر فصل تبیین و بررسی ابعاد مختلف قیام سیدالشهدا (ع) در حرم مطهر امام رضا (ع) تشکیل می‌‏شود.

بررسی ابعاد قیام سیدالشهدا (ع) در حلقه‌های معرفت حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس در تلاش است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگ عاشورا سبک زندگی حسینی را در جامعه نهادینه کند.
 
وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند عاشورا را از ریشه از بین ببرد به همین دلیل در تلاش است تا آن را منحرف کند، افزود: امروز دنیا تشنه پیام عاشورای راستین است و اولویت ما نیز شناساندن فرهنگ ناب عاشورا به دنیاست، قدرت‌های دنیا حریص‌تر از گذشته در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، زیرا جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد و آن هم ایستادگی در مقابل ظلم است.

معاون تبلیغان اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تبیین و بررسی ابعاد قیام سیدالشهدا (ع) را به عنوان سرفصل موضوعی نشست‏‌های حلقه معرفت، معرفی کرد برگزار می‌‏شود، تصریح کرد: یکصد برنامه حلقه معرفت ویژه خواهران در رواق حضرت زهرا (س) و دارالحجه تدارک دیده شده است که از ساعت ۹ صبح تا نماز مغرب برگزار می‌‏شود.

حسینی گفت: جلسات حلقه معرفت ویژه برادران و خانوادگی به صورت شبانه‏‌روزی در حرم مطهر رضوی تشکیل می‌‏شود تا زائران هر زمانی که وارد حرم شدند بتوانند از چشمه معارف دینی بهرمند شوند.

انتهای پیام//ح. ص

برگزاری بیش از ۶۰۰ حلقه معرفت در حرم مطهر رضوی





برچسب ها: حرم مطهر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.