الحیات در گزارشی به موضوع حمایت‌های نامحدود دونالد ترامپ و جان بولتون از جنایت‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

الحیات: ترامپ تاوان حمایت خود از جنایت‌های اسرائیل را در انتخابات نوامبر آینده خواهد پرداختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحیات، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تاوان حمایت‌های نامحدود خود از جنایت‌های تل آویو را در انتخابات نوامبر آینده خواهد پرداخت.

جهاد الخازن، نویسنده عرب زبان در مقاله‌ای در روزنامه الحیات چاپ لندن با عنوان "همراهی دولت ترامپ با اسرائیل ضد فلسطینیان" نوشت افراد بسیاری در دولت ترامپ هم‌پیمان اسرائیل هستند اما دو نفر از آنان، یکی خود دونالد ترامپ و دیگری جان بولتون، بیش از دیگران از اسرائیل حمایت می کنند.

ترامپ نخستین مسئول در جهان است که بیش از همه از جنایات اسرائیل دفاع می کند و بولتون بیش از اینکه آمریکایی باشد، اسرائیلی است.

کاملا مشخص است که تصمیمات بی محابا و جسورانه ترامپ علیه فلسطینیان از جمله اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، قطع کمک‌های مالی به آنروا (سازمان امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی) و تعطیلی دفتر تشکیلات خودگردان فلسطین در واشنگتن، در واقع خواسته های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار اسرائیل است که به ترامپ دیکته کرده است.

این در حالی است که جان بولتون نیز اعلام کرد آمریکا دادگاه بین المللی جنایات جنگی را تحریم خواهد کرد زیرا علیه شهروندان آمریکایی و نیز نظامیان اسرائیلی رفتار می کند. با توجه به موضع‌گیری‌های ترامپ و بولتون، به نظر می رسد این دو، منافع تل آویو را بر منافع آمریکا ترجیح می دهند.

با وجود حمایت‌های ترامپ و بولتون از تل آویو، این واقعیت که فلسطین از دریای مدیترانه تا رود اردن از آن فلسطینیان است، قابل انکار و معامله نیست هرچند نتانیاهوی جنایتکار حتی حاضر نیست فقط 22 درصد از سرزمین فلسطین را برای فلسطینیان به رسمیت بشناسد زیرا هر روز شهرک جدیدی در مناطق فلسطینی بنا می کند.

البته شکی نیست که دونالد ترامپ تاوان حمایت نامحدود خود از جنایتهای اسرائیل را در انتخابات نوامبر آینده خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار