امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

مداحان در مجالس از بیان خرافات به اسم دین، عاشورا و امام حسین(ع) پرهیز کنند

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مداحان نسبت به ورود بدعت به عزاداری‌های محرم هوشیار باشند، تأکید کرد: در مجالس از بیان خرافات به اسم دین، عاشورا و امام حسین(ع) بپرهیز شود.

مداحان در مجالس از بیان خرافات به اسم دین، عاشورا و امام حسین(ع) پرهیز کنند.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت‌الاسلام والمسلمیین جوادی امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش و مقابله با انحرافی که در جامعه اسلامی ایجاد شد، جان خود را فدا کرد، گفت:: امروز دشمنان نظام در فضای مجازی یا حقیقی درصدد گرفتن عقاید و ارزش‌های ما هستند.
وی امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین دستاورد‌های قیام امام حسین (ع) برشمرد و افزود : اصلاح امت تنها از این طریق محقق می‌شود.

امام جمعه موقت همدان همچنین بر رعایت عفت و حجاب چه برای مردان و چه زنان تاکید و اسراف در جامعه را نکوهش کرد و از همه مردم به ویژه هیات‌های مذهبی خواست به این موضوعات توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور هم گفت : بخشی از این مشکلات به خاطر توطئه دشمنان و بخشی دیگر به خاطر سوء مدیریت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه باید شایسته‌سالاری در صدر امور باشد، گفت : اگر مسئولی توانایی انجام کاری را ندارد باید پاسخگوی مردم و حق‌الناس باشند.

انتهای پیام/ص.ف

مداحان در عذاداری ها هوشیارباشند

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.