لطیفی: پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا از شانس بالاتری نسبت به استقلال برخوردار است.

لطیفی: پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود دارد/ شفر را نباید با یک بازی قضاوت کردعلی لطیفی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شانس صعود استقلال و پرسپولیس به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در فوتبال نباید هیچ وقت ناامید شویم و همیشه شانس وجود دارد، اما پرسپولیس برای صعود از شانس بالاتری نسبت به استقلال برخوردار است، اما آبی پوشان همیشه استقلال هستند و در سال‌های گذشته همیشه کار‌های بزرگی انجام داده اند. امیدوار به شکست السد و صعود استقلال هستم، اما آبی پوشان از شرایط ایده آل به دور هستند و کار سختی دارد.

او افزود: امیدوار هستم استقلال و پرسپولیس نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشند و به مرحله بعدی صعود کنند، اما کار سختی دارند و باید با برنامه ریزی و تاکتیک مناسب در زمین حاضر شوند. ۲ تیم در لیگ برتر ایران بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و باید در آسیا هم آن را تکرار کنند.

لطیفی درباره عملکرد وینفرد شفر، سرمربی استقلال توضیح داد: شفر مربی بسیار خوبی است و نباید با یک بازی (شکست ۳ بر یک مقابل السد قطر) قضاوت شود. او در فصل گذشته استقلال را متحول کرد و نجات داد و نباید تنها بعد از یک باخت مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. سرمربی مانند شفر تا اینجا فوق العاده عمل کرده و باید قدر این مربی را بدانیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ستاره‌های احتمالی استقلال و پرسپولیس مقابل السد و الدحیل گفت: سید مهدی رحمتی اگر بتواند دروازه اش را مقابل تیم قطری بسته نگه دارد، استقلال شانس صعود خواهد داشت و در تیم پرسپولیس هم بشار رسن با رفع مصدومیتش می‌تواند ستاره اول تیمش باشد. در غیر این صورت علی علیپور می‌تواند بهترین بازیکن این تیم برابر الدحیل باشد.


بیشتر بخوانید: بدنسازی در دستورکار شاگردان شفر/مدیران استقلال به اردو می‌روند

مجید غلام نژاد درگذشت

آخرین وضعیت بازیکنان استقلال‌ ایران برای دیدار مقابل السدقطر

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر/ جدال رکورد‌دار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات علی لطیفی درباره 2 تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.