هدیه ویژه برای روز تولد یک همکار! +فیلم

چند کارمند یک رستوران با تهیه یک کادو، به شکلی ویژه و جالب تولد همکارشان را به او تبریک گفتند.

هدیه ویژه برای روز تولد یک همکار! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارمندان یک رستوران در شهر" لیتل راک" واقع در ایالت آرکانزاس آمریکا، پنجاه و هفتمین سالگرد تولد همکار خود را به شکلی جالب به او تبریک گفتند. " کیلی تولر" به مدت دو سال بود که در شیفت شب یک رستوران مکزیکی با نام " باجا گریل" کار می کرد. بنا به گزارش THV11 از آنجا که او ماشینی نداشت همیشه با اتوبوس یا با ماشین همکارانش در محل کارش حاضر می شد. به همین خاطر همکاران کیلی تصمیم گرفتند با خرید یک هدیه ویژه سالگرد تولدش را به او تبریک بگویند؛ خرید یک ماشین برای کیلی.

در ویدئویی که منتشر شده است کیلی را به همراه همکارانش در حالی که در محوطه رستوران قصد دارند ماشین را به او تقدیم کنند نشان می دهد. پس از تبریک سالگرد تولد کیلی، یکی از همکارانش ناگهان سوئیچ ماشین را به او نشان می دهد. کیلی که مات و مبهوت شده است شروع به بغض کردن می کند و در حالی که سوئیچ را از همکارش تحویل می گیرد به سمت خودرو می رود."

"هیسر بابر، مدیر این رستوران در گفتگو با THV11 گفت : " این ایده همه ما بود. من بدنبال یک ماشین مناسب در چندین فروشگاه ماشین گشتم و یکی از آنها توجه مرا جلب کرد. جالب اینکه دو نفر از همکارانم نیز دقیقا به همین موضوع مشابه فکر می کردند. این حاصل یک تلاش گروهی بود."

این ویدئو که ابتدا در فیسبوک منتشر شده بود تاکنون بیش از 25000 بیننده و صدها کامنت داشته است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این ویدئو بسیار خاص بود. مایه افتخار برای انسانی که سخاوتمند است و چنین کاری را از اعماق قلبش انجام می دهد."

انتهای پیام/

غافلگیری جالب همکار در سالگرد تولدش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.