رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم عنوان کرد؛

۴ مدال رنگارنگ حاصل کار دختران رزمی کار قمی

یزدی گفت:مسابقات کیک بوکسینگ SKF بانوان کشور در شیراز برگزار شد و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها موفق شد با ۴ مدال در رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی یزدی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت:مسابقات کیک بوکسینگ SKF بانوان کشور در شیراز برگزار شد و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها موفق شد با ۴ مدال در رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان دهد.

وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور ۳۸۰ رزمی کار از ۱۵ استان کشور برگزار شد و تیم اعزامی قم در رده سنی نونهالان توسط مهسا موسوی با امتیاز ۹.۵ به مقام سوم و مدال برنز دست یافت و در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم، مریم داور پناه با ۴ پیروزی برابر استان‌های چهارمحال بختیاری، تهران، کرمان و کهگیلویه بویراحمد و شکست در برابر فارس میزبان مقام سوم و برنز را کسب کرد.

یزدی تصریح کرد: همچنین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم فاطمه الطایی با ۳ پیروزی در مقابل نمایندگان کرمانشاه، فارس و تهران و شکست در دیدار پایانی به مدال نقره بسنده کرد تا پرونده حضور تیم قم در استان فارس با ۳ برنز و یک نقره بسته شود.

وی با اشاره به حضور بانوان رزمی کار قمی در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در مشهد بیان کرد: هجدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در بخش بانوان در سالن شهید کوشه‌ای مشهد برگزار شد و تیم چهار نفره بانوان استان قم توانست یک مدال طلا و دو برنز کسب کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: زینب قنبری در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم جوانان مدال طلا، غزل نیکو زاد در وزن منفی ۴۳ کیلوگرم نوجوانان مدال برنز و معصومه تفویضی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم نوجوانان مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بزرگسالان، جمیله حسینی با ۳ پیروزی در مقابل حریفانی از استان‌های تهران، فارس و کهگیلویه بویراحمد و شکست در مقابل نماینده استان خراسان جنوبی به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

کسب ۴ مدال توسط دختران رزمی کار قم در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.