الویری خبر داد

تحقق 260 میلیارد تومان از بودجه غیرنقد شهرداری

عضو شورای شهر تهران گفت: از 4 هزار و 609 میلیارد تومان بودجه غیرنقد شهرداری در سال 97، فقط 260 میلیارد تومان آن محقق شده است.

کاظمی//تحقق 260 میلیارد تومان از بودجه غیرنقد شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: از 4 هزار و 609 میلیارد تومان بودجه غیر نقد شهرداری در سال 97 فقط 260 میلیارد تومان آن محقق شده و بی‌توجهی به این موضوع مشکلاتی را برای شهرداری به وجود آورده است.

وی با تأکید بر اینکه تذکر من نسبت به عملکرد بودجه غیرنقدی است، گفت: در حالی که روزهای پایانی شش ماهه اول سال را به سر می‌بریم، اما بودجه سال 97 هنوز محقق نشده است.

الویری با اشاره به اینکه عدم توجه به بودجه غیر نقدی می‌تواند باعث تضعیف شهرداری شود، گفت: تاکنون ساز و کار تحقق بودجه غیرنقدی سال 97 اجرایی نشده و اگر نیازمند بازنگری در بودجه غیر نقدی هستیم شهرداری باید با فوریت لایحه آن را تهیه کند و به شورا بفرستد، در غیر این صورت دستورالعمل قبلی به قوت خود باقی می‌ماند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه نسبت به بازداشت‌های اخیر که نسبت به برخی اعضای شوراهای شهر در سراسر کشور صورت گرفته است، گفت: عملکرد شوراها در دوره پنجم ستودنی است و من هفته آینده در مصاحبه‌ای مطبوعاتی نسبت به این موضوع صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار