بازگشت تیم ملی تیراندازی به ایران پس از درخشش در مسابقات جهانی

ملی پوشان تیراندازان کشورمان که با کسب چهار مدال در مسابقات جهانی کره جنوبی به کار خود پایان داد دقایقی پیش وارد کشور شد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تیراندازی کشورمان که  پس از پایان کار خود در بازی های آسیایی جاکارتا با کسب تنها یک مدال برنز بود توسط مه‌لقا جام‌بزرگ در بخش تفنگ سه وضعیت برای کسب سهمیه المپیک دهم شهریور ماه راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده بود ،دقایقی پیش وارد کشور شدند.

تیراندزان کشورمان در این مسابقات موفق به کسب چهار مدال شدند که در رشته تفنگ سه وضعیت امیر محمد نکونام در رقابتی سخت و فشرده با مدعیان جهانی خود با اقتدار بر سکوی اول جهان تکیه زد. و پس از ایران نمایندگان کشورهای مجارستان و چین در جایگاه های  دوم و سوم ایستادند.

تیم میکس تفنگ جوانان کشورمان نیز  با ترکیب آرمینا صادقیان و امیر محمد نکونام با ۸۳۶.۲ امتیاز برای نخستین بار در جایگاه دوم جهان قرار گرفتند و  به مدال نقره این رقابت ها دست یافتند اما دیگر تیم کشورمان با ترکیب فاطمه کرم زاده و امیرسیاوش ذوالفقاریان با ۸۳۰.۹ امتیاز در جایگاه دهم جهان ایستاد و  ایتالیا در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا بر گردن آویخت و تیم هند پس از ایران به مقام سوم دست یافت.

ملی پوشان تیرانداز کشورمان همچنین توانستند یک  مدال نقره در بخش تیمی تفنگ بادی و یک مدال نقره در بخش انفرادی تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان بدست آورند.

گفتنی است پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک۲۰۲۰ توکیوکه  با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی دهم شهریور ماه سال جاری  آغاز ش ۲۴ این ماه پایان یافت.


بیشتر بخوانید:

مدال آوران تیراندازی ایران فردا به میهن باز خواهند گشت
کیارستمی: سکان هدایت تیم ملی تیروکمان را در اختیار مربیان داخلی می‌دهیم
ملک محمدی: قرارداد مربی تیم ملی تیراندازی خودکار تمدید می‌شود


انتهای پیام/

پایان کار تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار