لغو اردوی تیم ملی امید فوتبال در چین/ استیلی، نماینده ایران در قرعه کشی مقدماتی المپیک

اردوی شاگردان زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید فوتبال ایران به احتمال زیاد در چین لغو می‌شود و یوز‌های جوان به قطر می‌روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی تیم ملی امید فوتبال ایران برای آماده سازی حضور در المپیک 2020 ژاپن درحالی از هشتم مهر ماه 1397 آغاز می شود که قرار است زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات یوزهای جوان یکم مهر ماه به ایران بیابد و با مسئولان فدراسیون فوتبال گفتگو کند.

اردوی تیم ملی از هشتم ماه آینده آغاز می شود و ملی پوشان قرار بود، برای برگزاری تورنومنت دوستانه و چند دیدار تدارکاتی راهی چین شوند اما طبق شنیده ها و بر اساس اعلام به بازیکنان تیم ملی، این اردو لغو شده و مسئولان در صدد هستند تا به جای حضور در چین ، 16 مهر ماه راهی قطر شوند.

تیم ملی امید پس از کسب یک پیروزی، یک تساوی و شکست مقابل تیم‌های کره شمالی، عربستان سعودی و میانمار در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در مرحله حذفی و در تقابل با کره جنوبی از گردونه مسابقات حذف شد و کادر فنی تیم امید در صدد است تا با دعوت از بازیکنان لیگ برتری و شاغل در لیگ برتر امیدهای کشور آماده طلسم شکنی و صعود به المپیک 2020 شوند.

همچنین حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی مسابقات مقدماتی المپیک 2020 ژاپن شرکت می‌کند.

این مراسم 7 نوامبر 2018 (16 آبان 97) برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال و فوتبالدوستان ایرانی منتظر هستند تا طلسم صعود نکردن به المپیک خواهد شکست یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

استیلی: کرانچار تمرینات باشگاه ها را زیر نظر دارد

کرانچار: هدفمان حضور در المپیک است

 آشنایی با نخستین حریف تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی 


تیم ملی فوتبال امید به قطر می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار