مولاوردی در پاسخ به واکنش رسانه‌ها در خصوص مصاحبه وی با آسوشيتدپرس:

در صورت ادامه سناریوها به دستگاه قضا پناه می‎برم و اعاده حیثیت می‌کنم

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درخصوص واکنش رسانه‌ها در خصوص مصاحبه وی با آسوشيتدپرس در اینستاگرام مطلبی را منتشر کرد.

در صورت ادامه سناریوها به دستگاه قضا پناه می‎برم و اعاده حیثیت می‌کنم+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ به واکنش رسانه‌ها در خصوص مصاحبه وی با آسوشیتدپرس ساعاتی پیش در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی مولاوردی به شرح زیر است:

باز هم هیاهو برای هیچ!

به درخواست دفترخبرگزاری آسوشیتدپرس در تهران و با تایید و نظر مراجع ذیربط در روز 17 شهریورمصاحبه ای بارییس منطقه خلیج فارس این خبرگزاری حول محورهای برنامه های دولت دوازدهم برای تحكیم وبسط حقوق شهروندی وحقوق اقلیتهای قومی ومذهبی وبازداشتهای اخیرو ... انجام دادم. ازدیروز بناگهان باموجی ازتحركات رسانه های خاص كه باانجام سلسله مصاحبه های هدفمندومهندسی شده باافراد خاص وبا سرعت عملی ستودنی،سعی درحاشیه سازی وجنجال آفرینی داشتندمواجه شدیم كه تماماًمبتنی براخبار منتشرشده درشبکه های[آن هم غربی و آمریکایی!]یورونیوز ورادیو فردابوده،بدون آنكه اطلاع دقیقی ازمجموعه صحبتهاونظرات مطرح شده درآن مصاحبه وجودداشته باشد.

البته برمصاحبه کنندگان ودست اندرکاران این ماجرا، شامل خبرگزاری فارس و میزان و ... كه مأموریتی جز این ندارندهیچ حرجی نیست،در عجبم از مصاحبه شوندگان كه بدون علم وبررسی وتأمل كافی،در این دوروز چه اتهامات سنگینی كه واردنكرده وچه حكمها كه صادرنكردندوچه خط و نشانهاكه نكشیدند!

بر این اساس امروزبر آن شدیم تابرای كاستن از زحمات شبانه روزی این برادران وخواهران در برقراری تماس و انجام مصاحبه های متعدد وبعد پیاده كردن آن! به انتشار فایل صوتی این مصاحبه مبادرت كنیم.

همانطور كه مدت زمان مصاحبه نشان می دهد شبکه های یورو نیوز ورادیو فردا ازمیان بیش از ده پرسش و پاسخ ترجیح داده اند صرفاًبه انعكاس برداشت خود ازپاسخ اینجانب درخصوص بازداشت نزار ذاكا كه الان به اتهام جاسوسی درحبس به سر می برد و در ادامه همان سوال،تأثیر آن برعدم استقبال سرمایه گذاران خارجی ازسفر وسرمایه گذاری در ایران بپردازند ونتیجه گیری ام رادر این زمینه كه "دولت تمام تلاش خود را در عدم ارائه تصویر و چهره غلط و خلاف واقع از امنیت سرمایه گذاری در كشور به كار بسته است، اما شاهدیم كه چندان اثرگذار نبوده است"، به قضیه ذاكا ربط داده و آن رابه ناكامی دولت در اثرگذاری برپرونده اتباع خارجی زندانی در ایران تسرّی داده اند وهمین سوء تفاهم و شیطنت خبری مبنایی شده است برای هجمه و حمله و تخریب و هتاكی زنجیره ای علیه اینجانب در داخل!

متن پیاده شده مصاحبه هم بزودی منتشر خواهد شد و در صورت ادامه این سناریوها چاره ای جز پناه بردن به دستگاه قضا برای اعاده حیثیت و احقاق حق پیش رویمان نخواهد بود، قبل و بالاتر از آن هم به خدای بزرگ پناه می آورم و امور خود را به او وامی گذارم که به حال بندگانش بینا و آگاه است و در این ایام عزیز بار دیگر با سرور آزادگان همنوا می شوم که لااقل آزاده باشید...

در صورت ادامه سناریوها به دستگاه قضا پناه می‎برم و اعاده حیثیت می‌کنم+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۵:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
قوه قضاییه باید مفسدین اقتصادی و سیاسی گردن کلفت را تعیین تکلیف کند و بر خورد جدی باهاشون کنند
آخرین اخبار