مازندرانی: آرزوی هر ورزشکاری است که در لیگ کبدی هند حاضر شود

مربی تیم کبدی مومبای هند گفت: لیگ کبدی هندوستان معتبرترین لیگ در جهان است و هر بازیکن یا مربی دوست دارد که در آن حضور داشته باشد.

مازندرانی:آرزوی هر مربی یا بازیکنی است که در لیگ هند حضور داشته باشدغلامرضا مازندرانی سرمربی تیم کبدی مومبای هندوستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیم جدیدش در لیگ ستارگان هند گفت: تیم مومبای برای شهر بمبئی است و من بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از این تیم پیشنهاد داشتم و همان طور که می‌دانید لیگ کبدی هندوستان معتبرترین لیگ در جهان است و طبیعی است که هر بازیکن یا مربی دوست دارد در آن حضور داشته باشد. قرارداد من با این تیم یک فصل است که در صورت توافق طرفین می‌شود برای سال آینده هم قرارداد را تمدید کرد، اما فعلا با این تیم قرارداد یکساله دارم.

او در ادامه گفت: تیم مومبای در پنج دوره قبلی این رقابت‌ها شرکت کرده است که توانسته یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کند، اما در ۲ فصل اخیر لیگ ستارگان هند نتوانسته جز چهار تیم برتر باشد. امیدوارم امسال بتوانم با کمک همه عوامل در این تیم، جایگاه واقعی مومبای را به آن برگردانم.

مازندرانی تصریح کرد: بازیکنانی که برای فصل جدید جذب کرده ایم اکثرا جوان هستند و به طور کلی عملکردمان در فصل نقل و انتقالات نه خوب بوده و نه بد. اگر بازیکنان جوان ما به خودباوری برسند تیم مومبای می‌تواند امسال به عنوان خوبی را در لیگ کسب کند و من به عنوان مربی به تمامی بازیکنانم ایمان دارم.

قراردادم با تیم ملی کبدی ایران تا پایان بازی‌های آسیایی بود

غلامرضا مازندرانی درباره قراردادش با فدراسیون کبدی ایران گفت: قراردادم با تیم ملی کبدی مردان کشورمان تا پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا بود و بعد از آن عملا قراردادم با فدراسیون به پایان رسید و اگر قرار باشد دوباره به عنوان سرمربی در خدمت تیم ملی کبدی باشم باید از طرف فدراسیون با من تماس بگیرند تا ما به توافق برسیم و چه بهتر که این همکاری با فدراسیون کبدی ایران ادامه داشته باشد.

پاداش‌هایی که وزارت ورزش تعیین می‌کند چند مشکل اساسی دارد

مازندرانی درباره پاداش‌های وزارت ورزش و جوانان برای مدال آوران بازی آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در پاداش‌هایی که وزارت ورزش و جوانان برای مدال آوران در بازی‌های مختلف بین المللی در نظر می‌گیرد چند مشکل اساسی وجود دارد.

  • اولا برای رشته‌های تیمی مثل کبدی پاداش برای بازیکنان نصف رشته‌های انفرادی است که به نظرم این کار یک تبعیض است، چون بازیکنان در رشته‌های تیمی به اندازه ورزشکاران در رشته‌های انفرادی زحمت می‌کشند.
  • ثانیا مربیان نسبت به بازیکنان پاداش کمتری دریافت می‌کنند مثلا اگر به بازیکنان ۲۰ سکه طلا پاداش دهند به مربیان ۵ سکه و به کمک مربی ۲ سکه و به بدنساز یا یک سکه می‌دهند یا اصلا پاداشی به آن‌ها نمی‌دهند. مجموعه‌ای که یک تیم را مدیریت می‌کنند جزیی از یک تیم هستند، چون زمان زیادی را صرف تیمشان می‌کنند و این افراد هستند که بازیکنان را آماده حضور در میادین مختلف ورزشی می‌کنند، اما متاسفانه در قسمت تجلیل و پاداش تیم ها، مربیان کمترین شکل ممکن پاداش دریافت می‌کنند.
  • ثالثا بهترین زمان ممکنی که می‌خواهند به یک تیم برای کسب مدالی که برای کشورش در رقابت‌های مختلف بین المللی کسب کرده است پاداش دهند همان بعد از کسب مدال است.

او خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد پاداش‌ها را با ۶ ماه یا یکسال تاخیر پرداخت کنند دیگر آن لذت را برای ورزشکاران ندارد. حتی اگر مبلغ پاداش را هم افزایش دهند دیگر آن لذت را نخواهد داشت، اما متاسفانه در اکثر مواقع در بخش هزینه‌ها و موارد مالی با تاخیر به ورزشکاران، تیم‌ها و فدراسیون‌ها رسیدگی می‌شود که این موضوع ممکن است ضرر‌های جبران ناپذیری داشته باشد. حالا شاید در بخش اقتصادی و مدیریتی مشکلاتی باشد که ما از آن اطلاع نداشته باشیم، اما همان طور که گفتم بهتر است پاداش‌ها را به موقع به ورزشکاران دهند تا انگیزه خود را برای مسابقات بعدی حفظ کنند.


بیشتر بخوانید: خلج: وزارت ورزش باید بیشتر هوای ملی پوشان را داشته باشد

طلایی‌های ورزش زیر خط فقر! / ۶ درصدی‌ها جور بدرد نخور‌ها را کشیدند

داورزنی: پنجاک سیلات به داد اندونزی رسید/ تیم ملی کبدی ایران در بازی‌های آسیایی تاریخ سازی کرد


انتهای پیام/

اظهارات مازندرانی درباره تیم جدیدش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
فعلا که همه چی وزارت ورزش شده فوتبال و توجه به بدهی های استقلال و پرسپولیس و حقوق کیروش
اسم وزارت ورزش رو باید میزاشتن وزارت فوتبال تا بقیه ورزشکاران انقدر خودشون رو برای گرفتن پاداش قهرمانی کوچیک نکنند
آخرین اخبار