امام جمعه نیشابور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید عضو شواری شهر از مردم عذرخواهی کند / مراجع قانونی هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند

باید عضو شواری شهر از مردم عذرخواهی کند / مراجع قانونی هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنندامام جمعه نیشابورگفت:باید افرادی را که اعتقادات ضد عاشورایی و دینی دارند از شغل های فرهنگی و منسب های دولتی دور شوند.
حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور در خصوص توهین یکی از اعضای شواری شهر به عزاداران حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ما این کار را محکوم می‌کنیم و چنین تفکری و چنین نگاهی به مسائل دینی و ارزشی لیاقت اینکه در شورای اسلامی شهر یا در کلاس‌های آموزش و پرورش کار کند را ندارد .

وی  ادامه داد: این کار باید از مراجع قانونی پیگیری شود و انشالله مسئولین هم بر این خواسته‌های مردم توجه می کنند.

امام جمعه نیشابور افزود: درشورای شهر افرادی هم هستند که به مسائل دینی و ارزشی برایشان ارزش دارد و در آموزش و پرورش هم همینطور،باید افرادی که اعتقادات ضد عاشورایی و دینی دارند از این تشکیلات دور شوند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی ادامه داد: این عضو شورای شهر در جای دیگرکار کند، حق ندارد شغل‌هایی که به فرهنگ مردم ارتباط دارد مشغول به کار شود.

وی  خطاب به این عضور شورای شهر گفت: با احساسات و ارزش‌های دینی مردم نباید بازی کرد، رضا خان، صدام حسین خودشان را با دستگاه امام حسین (ع) درگیر کردند چه سودی بردند غیراز خواری و خفت، توهم دنیا و آخرت خودت را خراب نکن

امام جمعه نیشابور افزود: در جا‌هایی عنوان کردید که اشتباه شده پس باید از مردم واز امام حسین (ع) عذر خواهی کنید.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی گفت: امام سجاد (ع) فرمودند: خدار را شکر که خدا دشمنان مارا احمق آفرید و این فرد حقیقت خودش را نشان دادکه از عقل و فهم درستی بر خوردار نیست .

اظهارات ایشان  شخصی است و ربطی به شورای شهر ندارد

همتی عضو شورای شهر نیشابور  هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت:   ایشان به عنوان عضوی از اعضای شورای شهر حرفی زدند که حرفشان کاملا شخصی و هیچ ربطی به جایگاه حقوقی وی ندارد.

و‌ی  با بیان اینکه در جلسه‌  دیروز شورای شهر تمامی  اعضا  این حرکت را محکوم کردند  افزود:حرفی که در فضای مجازی از طرف این آقا عنوان شد حرف نامناسبی بوده که نباید گفته می شد در عین حال ما هم این حرکت رو محکوم می‌کنیم و قطعا باید  از مردم عذرخواهی کنند.
 
 
انتهای پیام// س. ح
برچسب ها: شورای شهر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار