مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از آمادگی ۴۳۰۰ مدرسه برای میزبانی از دانش آموزان تهرانی در سال جدید خبر داد.

آمادگی ۴۳۰۰ مدرسه برای میزبانی از دانش آموزان تهرانی در سال جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس اظهار داشت: یکی از شاخص‌های توسعه در هر کشوری موضوع آموزش و پرورش در سنین پایین است.

وی افزود: کشور‌های پیشرفته از دوره دبستان به تمام موضوعات دانش‌آموزان توجه می‌کنند.

باقری گفت: باید در کشور مدارس و خانواده‌های توانمند وجود داشته باشند تا کار‌ها به درستی پیش رود.

وی ادامه داد: دلیل عمده آلودگی هوای تهران خودرو‌های تک‌سرنشین و خودرو‌های والدینی است که تصمیم به سرویس‌دهی فرزند خود را دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: کسی نیست که از آلودگی خودروی تک‌سرنشین آگاهی نداشته باشد، اما با وجود آلودگی هوا می‌بینید این خودرو‌ها همچنان تردد می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تمام شئونات اجتماعی و فرهنگی ما با تعلیم و تربیت درآمیخته است. ما در تهران با وجود کمبود نیروی انسانی آمادگی داریم تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز تهرانی را ثبت‌نام کنیم و در ۳۱ شهریور جشن شکوفه‌ها را برگزار خواهیم کرد.

باقری گفت: ۴۳۰۰ مدرسه دولتی و غیردولتی شهر تهران آمادگی دارند تا به استقبال سال جدید تحصیلی بروند.

وی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان امسال همکاری مناسبی با پرسنل مدارس و آموزش و پرورش داشته است، افزود: شهر و استان تهران از نظر المپیاد‌ها و برگزاری مسابقات علمی وضعیت خوبی دارد و استان‌های دیگر از ما عقب‌تر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان گفت: اولویت ما حذف کتاب‌های کمک درسی پایه ابتدایی است و همچنین هماهنگی‌هایی برای سرویس مدارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار