امیر پوردستان: حفظ پرچم شهدا کار سختی است و نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: شهدا پرچم این راه را به دست ما داده اند و پرچم داری کار سختی است که نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد تا به پیروزی الهی برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعدازظهر امروز دوشنبه همزمان با هفتمین روز محرم، گردهمایی عاشوراییان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه با تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در محل این وزارتخانه برگزار شد.

این مراسم که با حضور گسترده معاونان وزیر ارتباطات و مدیران و کارکنان شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات برگزار شد، عزاداران پیکرهای پاک دو شهید گمنام را از محل ساختمان وزارت ارتباطات تا مجموعه فرهنگی ورزشی پیام تشییع کردند.

حفظ پرچم شهدا کار سختی است و نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد

حفظ پرچم شهدا کار سختی است و نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد

در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در سخنانی با اشاره به روایتی از عاشورا و بی وفایی یاران امام حسین(ع) و عهد شکنی کوفیان، گفت: اما زمانی که صدام در شروع جنگ تحمیلی با 12 لشگر،45 تیپ و 400 فروند جنگنده و با حمایت کشورهای منطقه و دنیا، کشور ما را موردتجاوز قرار داد ملت ایران نشان دادند که دین لقلقه زبان نیست و تا عمق وجود آنها نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از دین، قرآن و وطن خود تا عمق جبهه ها را پر کردند، افزود: شهدا خالصانه و صادقانه با عزیزترین وجود خود که جانشان بود به میدان آمدند و با عهد خود با خدا وفادار ماندند چرا که ملت ایران از مکتب عاشورا درس گرفته است .

امیر پوردستان در ادامه سخنان خود در جمع عاشوراییان وزارت ارتباطات به وضعیت حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: امروز نیز یزید زمان ملت ایران را بین ذلت مذاکره و تلخی تحریم های مختلف قرار داده است و حتما ملت ایران به ذلت مذاکره تن نمی دهد.

حفظ پرچم شهدا کار سختی است و نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد

وی با اشاره به دشمن های آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون، تصریح کرد: دشمنی که همیشه به دنبال ایجاد فتنه و نابود کردن امکانات و تجهیزات ایران بوده، چطور به دنبال مذاکره است و این موضوع نشان می دهد که دشمن به دنبال نزدیک شدن و زدن ضربه است و نباید به این دشمن اعتماد کرد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به تشییع دو شهید گمنام، تاکیدکرد: این شهدا پرچم این راه را به دست ما داده اند و پرچم داری کار سختی است که نیاز به صبر، دشمن شناسی، ایمان و اراده دارد تا به پیروزی الهی برسد و بحمدالله مردم و اکثر مدیران کشور شایسته پرچم داری شهدا هستند.

امیر پوردستان در پایان سخنان خود با شهدا عهد کرد پرچم استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و بی عدالتی که شهدا به اهتزار درآورده اند را مانند گذشته در اهتزاز نگهداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۲۳:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام،لعنت خدا بر احتکار کنندگانی که حداقل کالای حدود3 سال دیگر را احتکار کردند از کالاهای اساسی و مصرفی و لاستیک خودرو و خود خودرو و...را در انبارهای مخفی خود انبار کردند و هم اکنون به سه چهار برابر قیمت واقعی خود می فروشند بعضیهاشون حاجیانی هستند که خون مردم را می مکند،ننگ بر مدیرانی که پراید7 تومنی و پژوی13 تومنی سال88 را می فروشند40 تا50 میلیون،تورم یک رقمی نیست بلکه140رقمی است...محسن.فوق لیسانس.33ساله بیکار.از شهر محروم گرمی
آخرین اخبار