جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد رژیم آل خلیفه علما، سخنوران، مداحان و رؤسای تکایای حسینی را فراخوانده، آنها را بازداشت و مورد اهانت قرار می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المنار، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که سرکوبگری گسترده مقامات بحرینی علیه عزاداری‌ها در ایام محرم، نقض آشکار قوانین مرتبط با آزادی‌های دینی و حقوق مردم در آزاداندیشی است و تصویری از ستیز این مقامات با همزیستی مسالمت‌آمیز را نمایش می‌دهد.

الوفاق در این بیانیه می‌افزاید: مقامات بحرینی علما، سخنوران، مداحان و رؤسای تکایای حسینی را فراخوانده، آن‌ها را بازداشت و مورد اهانت قرار می‌دهند. آن‌ها آشکارا برای از بین بردن نماد‌های عاشورایی و پاره کردن پارچه‌نوشته‌های حسینی یورش می‌آورند که این اقدامات افراطی در بیشتر مناطق بدون احترام و توجه به احساسات مسلمانان که یاد فرزند پیامبر را زنده نگه می‌دارند، رخ می‌دهد.

الوفاق تأکید کرده است که این اقدامات افراطی علیه شهروندان و فقدان فرهنگ همزیستی نزد مسئولان بحرینی، حاصل نبود مشارکت عموم در حکومت و انحصار آن نزد گروهی کوچک است.

انتهای پیام/

بیانیه جمعیت الوفاق بحرین در اعتراض به سرکوبگری رژیم آل خلیفه

برچسب ها: بحرین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار