برگزاری همایش تعظیم مقام شامخ امام سجاد (ع) در ایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری همایش بزرگ تعظیم مقام شامخ حضرت امام سجاد (ع) در استان خبر داد.

برگزاری همایش تعظیم مقام شامخ امام سجاد (ع) در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،گفت: این همایش به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

چراغی پور بابیان اینکه این همایش از سری برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) است، اضافه کرد: این مراسم با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مهرماه سال جاری در مسجد جامع شهر دهلران برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد هماهنگی و بزرگداشت با حضور کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام پیرو تأکیدات مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرکز استان تشکیل‌شده است.

چراغی پور، گفت: همچنین هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ویژه‌برنامه‌های در راستای تکریم و تعظیم مقام شامخ و ترویج سیره زندگی آن حضرت برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 25 محرم در بندرعباس برگزار می‌شود، ابراز کرد: این همایش هرساله در بخش‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود که نقش مهمی در راستای آشنایی اقشار مختلف جامعه با سیره علمی و عملی حضرت امام سجاد (ع) دارد.

چراغی پور، در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این همایش، اظهارکرد: اجرای طرح‌های سبد مهر، نذر امام سجاد (ع) و تکریم حافظان و خادمان صحیفه سجادیه و طرح قرائت صلوات خاصه امام سجاد (ع) در روزهای ۲۲ تا ۲۵ محرم از برنامه‌های جانبی کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) است.

انتهای پیام/اس

 

همایش تعظیم مقام شامخ امام سجاد(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.