سرمربی تیم مشکی پوشان:

نمی‌دانیم می‌شود از بازیکنان خود استفاده کنیم یا خیر

سرمربی تیم مشکی پوشان گفت: به‌دلیل بدهی نمی‌دانیم می‌شود در بازی با ملوان از بازیکنان خود استفاده کنیم یا خیر.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛زوهانی، سرمربی تیم مشکی پوشان در مورد حضور پیدا کردن تیمش در بازی های پیش رو گفت: ما روز شنبه یک بازی سخت با ملوان داریم، اما به‌دلیل بدهی نمی‌دانیم می‌شود از بازیکنان خود استفاده کنیم یا خیر. اگر این بازی را هم برگزار نکنیم، عملا از گردونه مسابقات خارج می‌شویم و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنیم؛ البته ما برای بازیکنان بلیت رزرو کرده‌ایم، اما تا تکلیفمان مشخص نشودنمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: هیچ چیزی مشخص نیست و ما فقط تمرینات خود را برگزار می‌کنیم. نمی‌دانیم باید به بازیکنان چه بگوییم و شرایط را چطور تشریح کنیم.

زوهانی ادامه داد : آن‌ها هم حق دارند که معترض باشند و کسی هم نمی‌تواند به آن‌ها خرده بگیرد. بازیکنی که می‌توانست به تیم دیگری برود، حالا در مشکی‌پوشان حضور دارد و بدون حتی یک ریال دریافتی و با آینده‌ای نامشخص، تمرکزی روی تمرینات ندارد و نتیجه‌اش این می‌شود که معترض باشند.

 سرمربی تیم مشکی پوشان در خصوص اسپانسری که مدت هااست باشگاه مشکی پوشان انتظارش را می کشد گفت: عباسی مالک تیم به ما گفته که به‌دنبال اسپانسر است اما تا امروز که چیزی مشخص نشده است.
 
وی افزود :من هم بیشتر از این نمی‌توانم بازیکنانم را معطل کنم و بلاتکلیف بگذارم اگر تا امروز وضعیت تیم مشخص نشود، مجبورم تمرینات تیم را تعطیل کنم؛ اگر این اتفاق بیفتد، ضربه‌اش را فوتبال خراسان و همین بازیکنان تیم می‌خورند، چراکه حداقل باید تا نیم‌فصل بدون تیم باشند و بعد از آن هم معلوم نیست چه اتفاقی برایشان رقم بخورد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

 سرمربی تیم مشکی پوشان :

اگر این بازی را هم برگزار نکنیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.