کفاشیان: موفقیت فوتسال مرهون تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی است

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: قصد داریم درخواست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال را ارائه دهیم تا زمینه ساز رشد و توسعه هر چه بیشتر فوتسال ایران در آسیا و جهان با شیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال به همراه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال، در تمرین ملی پوشان فوتسال حضور یافته و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گزارشی از روند برنامه های اردویی و بازیهای دوستانه این تیم را به نایب رئیس اول و رئیس سازمان لیگ فوتسال ارائه کرد و مهدی جاوید به نمایندگی از بازیکنان فوتسال نکاتی را درباره وضعیت اردو مطرح کرد.

همچنین کفاشیان با حضورش در این اردو اظهار کرد:به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برترین ها هستیند تبریک می گویم. در طول سالهای مدیریتم در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پر تلاش هستیم. باید در حد توانمان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود تمام سعیمان این است که برنامه های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابتهای مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

رییس سازمان لیگ در ادامه بیان کرد: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم ملی باعث می شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاشهای مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد.در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاشهای بازیکنان و کادر فنی است.

او در پایان گفت:حضورم در جمع شما به این دلیل است از زحماتتان تقدیر و تشکر کنم.


بیشتر بخوانید:

صانعی: به دنبال بالا بردن روحیه ملی پوشان هستیم

اعلام برنامه تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار