تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس شوش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش دانیال (ع) گفت: ۸۰ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش دانیال (ع)  بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بالابردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و تقدیر از حماسه سازان و سربازان ایران اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، رژه پیاده روی و خودرویی بسیجیان، دیدار با امام جمعه و سرکشی از تعدادی از خانواده های شهدا را از برنامه های دفاع مقدس در شوش است و دیدارهایی با خانواده جانبازان و ایثارگران در این هفته انجام می شود.

ایمانی عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس ویژه آزادگان، مسابقات ورزشی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برگزاری یادوارهای مختلف در شهر وروستاها، ویزیت رایگان و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: افتتاح 2 طرح خدماتی در شهرک بهرام و روستای بیت جویی و برگزاری نشست های سیاسی و دانشجویی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شوش می باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهید احمد حیاری و هفتمین سالگرد سروان پاسدار شهید احمد بریهی که توسط گروهک پژاک به شهادت رسید از دیگر برنامه های شوش در هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس در شوش

 

برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار