توزیع گوشت قرمز با قیمت دولتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هرروز گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع خواهد شد.

توزیع گوشت قرمز با قیمت دولتی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه هر روز گوشت یخی به بازار تزریق می‌شود افزود: هفته ای دو نوبت گوشت قرمز گرم که قیمت گوشت یخی 29 هزار تومان و گوشت گرم 42 هزار تومان است توزیع می شود.
وی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار  داشت:  صادرات دام ممنوع است و ممکن است از شهرهای مرزی قاچاق شود اما برای تعادل بازار گوشت قرمز به صورت منجمد و گرم توزیع می‌شود.

متین ادامه داد: هم اکنون  گوشت یخی برزیل با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می‌شود و 29 هزار تومان به ازای هر کیلو در چهار فروشگاه شهر همدان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ظرفیت توزیع گوشت قرمز افزایش یافته است، بیان کرد: گوشت گرم نیز از 38 هزار و 500 تا 42 هزار تومان در سطح شهر توزیع می‌شود تا بازار به تعادل برسد.

وی اظهار داشت:هیچ فروشگاه و واحد صنفی اجازه فروش گوشت یخی آزاد را ندارد و اگر گوشت یخی با قیمتی بیش از نرخ دولتی توزیع شود از مبادی غیر قانونی وارد بازار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روغن نباتی جامد با بسته‌ بندی حلبی در بازار کاهش یافته است، افزود: روغن  حلبی به دلیلی تعطیلی دو کارخانه اطلس و جهان با کمبود مواجه شده و بسته ‌بندی فلزی هم کمیاب شده و قیمت آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه گذشته 50 تن و دوشنبه 40 تن روغن نباتی مایع به بازار تزریق شد، خاطر نشان کرد: دیروز نیز 50 تن روغن نباتی مایع توزیع شد و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/ا.م

گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع می شود 

برچسب ها: صنعت ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.