نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند از بهره مندی ۱۳۶ هنرمند جهت بهره مندی از تسهیلات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر در این منطقه آزاد خبر داد.

  لیلا یداله زاده نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های دولت دوازدهم به صندوق اعتباری هنر مبنی بر حمایت ویژه از اصحاب فرهنگ و رسانه که نشان از نگاه رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تحقق این سیاست داشته و دارند فصل جدیدی در ارائه خدمات صندوق اعتباری هنر به هنرمندان آغاز گردید.

وی افزود: در همین راستا مدیران و کارشناسان صندوق اعتباری هنر ، اسفند ماه سال1396 ضمن دیدار با هنرمندان منطقه آزاد اروند (شهرستان های آبادان و خرمشهر )   و فعالین عرصه هنر در روستا ها نیز جلساتی برگزار کردند که نتیجه آن همکاری ، مساعدت واعطاء کمک های مالی و بلا عوض به برخی ازهنر مندان شد .

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروندگفت: اصلی ترین وظیفه صندوق اعتباری هنر ، پوشش سراسری بیمه تامین اجتماعی هنرمندان است و بیمه تامین اجتماعی نیازی حیاتی هنرمندان می با‌شد.

یداله زاده افزود: در سال 96 تعداد زیادی از هنرمندان منطقه آزاد اروند (بیش از260 نفر ) در عرصه های مختلف فرهنگی هنری اقدام به عضویت ازطریق سایت صندوق اعتباری هنر نموده بودند. که بیمه تعداد 136 هنرمند قطعی شده و مابقی نیز پس از بررسی و تکمیل مدارک مورد نیاز، جهت عقد قرارداد بیمه ای به سازمان تا مین اجتماعی معرفی و بیمه خواهند شد .

وی  به برقراری بیمه تکمیلی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد :اهالی فرهنگ و هنر جهت برقراری وام کار گشایی به مبلغ 40 میلیون ریال می توانند با مراجعه به دفتر اینجانب بعنوان نماینده صندوق اعتباری هنردر منطقه آزاد اروند، مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان درخواست خود را ارائه نمایند.

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند  در باره پرداخت تسهیلات به مراکز فرهنگی هنری در اروند گفت:با مذاکرات صورت گرفته سه مورد وام کارآفرینی برای آموزشگاه ها و موسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از صندوق اعتباری هنر موافقت شد .

انتهای پیام/ د

بهره مندی  از تسهیلات صندوق اعتباری هنر  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.