برانکو: بازیکنانم مشخصه تیم های بزرگ را نشان دادند/درخواستی برای تغییر دربی پایتخت ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم مشخصه تیم های بزرگ را نشان دادند و تیم های ایرانی خیلی کم بتوانند به این روش به بازی برگردند.

برانکو: بازیکنانم مشخصه تیم های بزرگ را نشان دادند/درخواستی برای تغییر دربی پایتخت ندادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم درباره کامبک فوق العاده این تیم برابر الدحیل قطر اظهار کرد: واقعا امروز در جلسه قبل از تمرین  نمی دانستم به بازیکنان چه بگویم چون آن قدر استحقاق تشکر و تمجید را داشتند  و حرفی برای گفتن باقی نمانده بود. یک چیزی از خودشان نشان دادند که مشخصه تیم های بزرگ است و تیم های ایرانی خیلی کم بتوانند به این روش به بازی برگردند و حتی در دنیا  همچون تیمی نمی تواند بازگشت و کامبک به بازی داشته باشد که 2 بر صفر در نیمه اول شود و با تیمی بازی کند که برای قهرمانی آسیا خود را بسته است و در نهایت 3 بر 2 پیروز شود. مهمترین مسئله این است که بازیکنان لیاقتش را داشتند و کیفیت روحی و روانی خوب ، انگیزه ، اعتماد و اعتقاد به توانایی های خود داشتند. ما یک تیم دسته سومی را نبردیم بلکه تیمی را بردیم که شما یادتان است آخرین بار کی باخته است؟ یک سال و نیم پیش باخته است و به ما باخته بود و بدون یک باخت قهرمان کشورشان شدند و 9 بازی قهرمانان آسیا  را پشت سر هم برده بودند و یکی از موفق ترین تیم های آسیایی بودند اما در ورزشگاه آزادی برابر تیم ما شکست خوردند و بسیار برای تیم خود هزینه کردند.

او ادامه داد: به همین علت خوشحال هستم که بازیکنانم این بازی را پیروز شدند و به آنها تبریک می گویم و آن چیزی که مهم است حتی در زمانی که باخته بودیم هوادارانمان از تشویقشان انصراف ندادند و نگذاشتند بازیکنان ناامید شوند و از لحاظ روحی و روانی به زانو بیافتند و ما را هل دادند تا ادامه بدهیم و خیلی خوشحالم که توانستیم هواداران و ایرانی ها را شاد کنیم. حسین ماهینی، بشار رسن ، سید جلال حسینی ، احمد نوراللهی و انصاری مصدوم بودند اما هیچ کسی فکرش را نمی کرد که درد دارد و بگوید مصدوم هستم و نمی توانم بازی کنم. 

رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  یک موفقیت عظیم است 

برانکو درباره بازی رفت و برگشت برابر السد قطر بیان کرد: تیم السد بهتر از سال گذشته است و گابی را از اسپانیا آوردند و خط هافبک خود را بیشتر تقویت کردند و در تهران مقابل استقلال دیدید که چطور بازی کردند و این بازی نیمه نهایی است و در گذشته گفتم که در لیگ قهرمانان آسیا  در نیمه نهایی تیم ضعیفی وجود ندارد و رسیدن به این  مرحله یک موفقیت عظیم است و خودتان می دانید در یک سال اخیر 5 ملی پوش خود را از دست دادیم و هیچ کس را نتوانستیم بیاوریم و افتخار می کنم به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند. 

گل اول ما تمام درها را باز کرد 

سرمربی پرسپولیس درباره این سئوال که نقش پرنگی در پیروزی تیمش برابر الدحیل شد و در بین 2 نیمه چه صحبتهایی با بازیکنان داشت که نتیجه را عوض کردند، گفت: کادرفنی هم در این موفقیت مهم است اما بازیکنان از همه مهم‌تر هستند و  ما اینجا هستیم تا به بازیکنان کمک کنیم که همه توانایی‌هایشان را عملی کنند. طبیعی است که آنها بدون ما نمی توانند اما مهم تر هستند. باید بیشتر از همه به بازیکنان تبریک بگویم. در بین دو نیمه هم ما بازی را باخته بودیم اما تلاش کردیم به بازیکنان تفهیم کنیم که الدحیل تیم خوبی است اما ما ضعیف تر از این تیم نیستیم و ۴۵ دقیقه دیگر وقت داریم و باید تمرکز داشته باشیم که ابتدا گل دوم را نخوریم. گل اول ما تمام درها را باز کرد. یکسری اصلاحات در ضربات ایستگاهی انجام دادیم و الدحیل در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود و فقط از این راه می‌توانست گل بزند. گل ناجوری هم از این ناحیه خوردیم و به جز آن شانس جدی روی دروازه ما ایجاد نکردند. بازیکنانم بهترین قدرت روحی روانی را به نمایش گذاشتند. ما این ریسک پذیرفتیم و همزمان سعی کردیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم و دیدید در ۱۰ دقیقه آخر چقدر آمادگی بدنی بالایی را نشان دادند. به نوعی سرشان را در زمین گذاشتند.

نمی دانم چرا اخراج شدم 

برانکو درباره صحنه  اخراج شدنش نیز گفت: نمی‌دانم چرا اخراج شدم. توپ را در دستم گرفتم  و علوان زاده را صدا می‌کردم که اوت را بیندازد و نمی خواهم آن صحنه را تفسیر کنم اما دوست دارم بدانم چرا درحالی که ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود، ‌۷ دقیقه بازی انجام شد.

نبود کامیابی نیا و انصاری فقدان بزرگی برای تیم ماست 

او درباره نهبود 2 بازیکن اصلی این تیم برابر السد قطر گفت: به هر حال حیف است که کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را در بازی با السد نداریم و فقدانی برای ماست اما مصلح نشان دادکه موفق است و سیامک نعمتی  برمی‌گردد و امیدوارم احمد نوراللهی و حسین ماهینی ، انصاری و عالیشاه هم مشکل مصدومیت نداشته باشند. البته مشکلاتی خواهد بود اما ترسی نداریم.

درخواستی برای تغییر دربی ندادیم 

او درباره درخواست برای تعویق تاریخ داربی تصریح کرد: درخواستی برای تغییر دربی  ندادیم. فوتبال برای شادی مردم برگزار می‌شود. کار برای ما سخت خواهد بود اما مشکلی نیست. امسال سال دومی است که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم و خوشحال هستم . تیم های عربستانی بیشترین هزینه را بین 5 کشور در مرحله گروهی داشتند اما از گروهشان بالا نیامدند. تیم الهلال برای گرفتن قرضی عمر عبدالرحمان ۱۴ میلیون دلار هزینه کرده است و از مرحله گروهی بالا نیامدند. 2سال پشت سر هم تا نیمه نهایی آمدیم و چقدر کارمان سخت است و نیمه نهایی را باز هم با این تیم بازی می کنیم و  به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم و انتظار داریم تا آخر تلاش کنیم.بازیکنان برگردند به حالت ریکاوری و یک ترکیب را برای بازی با السد قطر بچینیم. 

سرمربی پرسپولیس  درباره بازی با سپیدرود گفت: این بازی به اندازه بازی با الدحیل و السد برای ما مهم است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همه بازی‌ها برایمان مهم هستند.

برانکو درباره بازی ندادن به منشا در بازی‌های گذشته و وضعیت او در بازی‌های آینده عنوان کرد: هر کسی مسئول سرنوشت خودش است. قبول دارم منشا مثل بقیه خیلی خوب بود اما به خودش بستگی دارد که در ادامه  چقدر بازی کند. شما فکر می کنتید من منشا یا هر بازیکنی که خوب بازی می کند بیرون می گذارم. 


بیشتر بخوانید: 

هدیه ۲ میلیاردی علی دایی به پرسپولیس

جواد نکونام: خودمان را در برد پرسپولیس سهیم می‌دانیم

منشا: برانکو در بین 2 نیمه به ما انرژی داد/ بهترین بازی ام را برای پرسپولیس انجام می دهم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار