روز شکوفه‌ها و زنگ بازگشایی در مدارس فارس برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از برگزاری آیین روز شکوفه‌ها برای کلاس اولی‌ها و بازگشایی مدارس، در اولین روز مهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: همچون سال‌های گذشته، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی برای نوآموزان ابتدایی کلاس اول، یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی و در ۳۱ شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور در همه مدارس دوره اول ابتدایی فارس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم نمادین این روز در شیراز و با حضور مسئولان استانی، اصحاب رسانه و جمعی از اولیای دانش آموزان در یکی از دبستان‌های شیراز برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی نیز در اول مهر ماه، همزمان با سراسر کشور، در همه مدارس فارس برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه نیز در شهر شیراز، با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، جمعی از مسئولان استانی، خانواده شهدا، اولیای دانش آموزان و اصحاب رسانه در یکی از مدارس شیراز برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم از ساعت ۷ و نیم صبح روز اول مهر ماه، به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس یاد آور شد: با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سالار شهیدان، ضمن حفظ حرمت ماه محرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس مورد تاکید است.

انتهای پیام/ن

روز شکوفه‌ها و زنگ بازگشایی در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار