شفافیت مالی شبکه من‌وتو، مطالبه همه ایرانیان +فیلم

بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور پس از صحبت‌های علی علیزاده خواستار شفافیت مالی شبکه من‌وتو شدند.

علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛چند روزپیش بود که علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی با حضور در شبکه من‌وتو با اظهارات قاطعانه خود، به قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان در قائله سوریه پرداخت و ماندن بشار اسد در راس حکومت سوریه را نشانه اقتدار و عملی شدن خواست ایران اسلامی مبنی بر باقی ماندن اسد در سوریه دانست. علیزاده در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، به قضیه بودجه شبکه من‌وتو اشاره کرد و خطاب به مجری این شبکه گفت:«ببینید ما الان در کجا نشسته‌ایم، ما در تلویزیون من و تو نشسته‌ایم. منابع مالی شما از کجا می آید؟ از رضا پهلوی، از عربستان سعودی، اسرائیل یا از کجا؟ چرا شفاف سازی نمی‌کنید؟»

پس از این اظهارات بود که هجمه‌ها از سوی جریان رسانه‌ای غربی و ضدانقلاب علیه علیزاده شدت گرفت؛ درهمین راستا علیزاده در توئیتی نوشت:

جناب آقای کیوان عباسی. سرکار خانم مرجان عباسی صاحبان تلویزیون منوتو شما در ۹سال گذشته بیش از نیم میلیارد دلار از چه منبع و کدام دولتی گرفتید؟ من تمامی اموال منقول و غیرمنقولم در زندگی را به شما میبخشم فقط اگر به این سوال جواب بدهید. امضا. علی علیزاده.

این توئیت علیزاده و راه اندازی هشتگی با عنوان #مطالبه_شفافیت_مالی_منوتو موجب شد تا بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور به این کمپین بپیوندند و خواستار شفافیت مالی این شبکه شوند. در ادامه تعدادی از این موارد را مشاهده می‌کنید.

علیزاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
شبکه جعلی و منحرف من و تو - مثلث بریتانیا اسراییل واشنگتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام اگر به درستی و کمال گردش روزگار و شب به روز شدن و زوز به شب شدن از طرف قادر متعال معتقد باشیم. اگر به هر نمونه آفرینش الهی بنگریم، می بینیم که دنیا یک صاحب نام مدیر و مدبری دارد بنام خداوند یکتا. پس ما فقط امیدمان به همین مهربان یکتا با اون ترازوی عدالت پنهان و آشکارش. الها ما در پناه خودت پناه می گیریم از دست این آدم های گرسنه و بی سر و پا که در تمام تلویزیون های اون ور آب برای دست و پا کردن لقمه نانی و داشتن اقامت مسخره در پناه آدم فروشی و وطن فروشی این همه علیه ما فتنه ها می کنند. اما بدانیم خداوند خودش وعده داده است که مکر مکاران را به خودشان بر می گرداند
آخرین اخبار