دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس گفت: ۸۰۰ اصله نهال، نذر طبیعت توسط انجمن حامیان طبیعت زاگرس در دهه محرم اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم مرادی، دبیرانجمن حامیان طبیعت زاگرس  بیان داشت: در دومین سال پیاپی در جهت ترویج احترام به طبیعت و ارتقا فرهنگ حفاظت از محیط زیست، فعالیت گسترده و مدون خود را با عنوان محرم پاک، دهه فرهنگ به پشتوانه‌ی همت اعضای انجمن در قالب اهدای نهال نذری، پاکبانی، توزیع و نصب تراکت‌های محیط زیستی برگزار کردیم.

اهدا نهال به مردم در ماه محرم

وی افزود: فعالیت‌های این انجمن در دهه محرم با محوریت ترویج فرهنگ محرم بدون زباله بوده و بر استفاده از نذورات خشک، نذورات فرهنگی، نذر طبیعت، استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر و عدم استفاده از ظروف پلاستیکی برای نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم (بخاطر تاثیر سرطان‌زایی‌ آن) تاکید داشتند.

اهدا نهال به مردم در ماه محرم

مرادی از تمامی مداحان،وعاظ و مسئولین هیئات و مسئولان فرهنگی درخواست کرد که در اشاعه این فرهنگ نیکو ایشان و انجمن های مردم نهاد را یاری دهند و اهمیت این مساله را از نظر دینی به مردم یادآوری کنند.

اهدا نهال به مردم در ماه محرم

دبیرانجمن حامیان طبیعت زاگرس عنوان کرد: بیش از ۸۰۰ نهال از طریق نذر مردمی و با همکاری نهالستان های امام رضا (ع)،ابوالفضل(ع) ،بهاران و نهالستان خلیج فارس با عنوان نذر طبیعت توزیع شد که با استقبال پر شور مردم مواجه گردید.

انتهای پیام/م

ترویج فرهنگ نهال کاری در جامعه

برچسب ها: محیط زیست ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.