از شایعه تا واقعیت؛

ماجرای پخش غذای نذری توسط ترامپ چه بود؟+فیلم

برخی از کاربران با انتشار فیلمی مدعی پخش غذای نذری توسط رئیس‌جمهور ایالات متحده شدند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی فیلم کوتاهی با عنوان پخش نذری توسط ترامپ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. منتشر کنندگان مدعی شدند که این فیلم بمناسبت روز عاشورا و در کارولینای شمالی آمریکا گرفته شده است.

پخش غذای نذری توسط ترامپ؛ از شایعه تا واقعیت

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقارن طوفان کارولینای شمالی با روزهای محرم باعث شده تا برخی با شیطنت دست به انتشار چنین فیلمی بزنند. درواقع رئیس‌جمهور ایالات متحده چند روز پس از سیل ویرانگر ناشی از طوفان فلورانس در کارولینای شمالی در حرکتی نمایشی بین مردم حاضر شده و به آنها غذا داده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
از نذر کنندگان غذای عاشورا در آمریکا درخواست میشود یک دیگ پلو نذری ۱۰ نفره با خورشت قیمه برا ی ترامپ بفرستند تا روشن فکر شود ودست از تحریم و دشمنی ایران بردارد
Germany
امید روشن
۲۱:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
ترامپ با این نمایش ها که درامریکا برای کاندیدهای انتخاباتی مرسوم است بشکل ریاکارانه میخواهد برای دور بعدی برای خودش رای جمع کند. علت دیگر این رفتار او ترس از حشم مردم کارولینا بدلیل تعلل و سستی در کمک به موقع و بالا رفتن تعداد کشته شدگان و مجروحی منطقه کارولینا در اثر سیل زدگی بوده وربطی به ماه محرم ندارد. ترامپ میخواهد سر به تن ایرانیان نباشد. تصویب قوانین بسار خشن او در مورد ورود ایرانیان به امریکا و سخت گیری او به ورود مسلمانان همچنان پابرجاست. اگر او توان این را داشت که چند میلیون ایرانی مقیم امریکا را با تهمت تروریست بودن از امریکا اخراج کند از این کار ابایی نمیکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
انشالله نابودی دولت مردان امریکا
آخرین اخبار