دوستم: «ائتلاف بزرگ ملی» نماد وحدت و به نفع دموکراسی و مردم است

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان گفت: ائتلاف بزرگ ملی افغانستان نماد وحدت ملی بوده و نباید کسی از آن هراسی داشته باشد و برای فروپاشی آن کوشش کند.

دوستم: «ائتلاف بزرگ ملی» نماد وحدت و به نفع دموکراسی و مردم استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در مراسم هفتمین سالروز شهادت برهان الدین ربانی، از رهبران جهادی این کشور گفت: ائتلاف بزرگ ملی افغانستان نماد وحدت ملی بوده و نباید کسی از آن هراسی داشته باشد و برای فروپاشی آن کوشش کند.

وی با اشاره به شکل گیری ائتلاف بزرگ ملی افغانستان گفت: ”درمورد ائتلاف بزرگ ملی حرف های زیادی وجود دارد. در راستای ایجاد آن تلاش‌های فراوانی به وجود آمده تا شکل گرفته است. این ائتلاف قوی و نیرومند است و من با صدای بلند به همه اعلام می‌دارم که برای فروپاشی آن نباید سعی کنید و برعکس به طرح‌ها و پیشنهادات آن که صادقانه و به نفع دموکراسی و مردم می‌باشد، باید گوش داده شود و به جنبه‌های عملی آن عمل شود.»

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزود: این ائتلاف اگر من نباشم برای فرزندان ما باقی خواهد ماند. این ائتلاف متعلق به قوم خاصی نیست به همه مردم افغانستان و به همه اقوام آن تعلق دارد، این ائتلاف نماد وحدت است و ما برای آینده کشور راه حل جستجو می کند.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.