قربانزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش دشمن برای زیرسوال بردن اقتدار ایران شکست خورد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حمله تروریستی اهواز تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اقتدار ایران بود که در عمل شکست خورد.

امنیت از ارکان اثرگذار جمهوری اسلامی است/ ماهیت نظام مانع بزرگ آمریکا در منطقه استحسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و تلاش دشمنان برای زیرسوال بردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ وقت نظام و ملت که چهل سال پیشتیبان انقلاب بوده با این اقدامات زمین‌گیر نشده و به زانو در نخواهد آمد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور و ملت ایران آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: طبیعی است ماهیت نظام جمهوری اسلامی بزرگترین مانع برای تحقق اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه است، از این رو این کشور تمامی توان خود را به کار گرفته تا اصل نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

قربانزاده خاطرنشان کرد: امنیت یکی از پایه‌های اثرگذار جمهوری اسلامی است که اگرچه ضعف کشورهای دیگر منطقه در این مساله به اثبات رسیده اما ایران در زمینه امنیت یکی از دولت‌های استراتژیک منطقه خاورمیانه است.

این فعال اصولگرا با اشاره همکاری سرویس‌های اطلاعاتی غربی و گروهک‌های تروریستی اظهار کرد: این حمله تروریستی تلاشی برای ضربه زدن به اقتدار  جمهوری اسلامی ایران بود اما دشمنان در رسیدن به اهداف خود شکست خوردند.
 
قربانزده در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه دشمن در عمل تصمیم داشت مردم عادی و سربازان  با یک عملیات ایذایی  مورد هدف قرار دهد اما در واقعیت هدف اصلی آنان مانور رسانه‌ای و تبلیغاتی بر روی این عملیات و نشان دادن عمق استراتژیک بود که موفق نشدند.
 
  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار