کلاس های درس دانش آموزان سرپل ذهابی در مدارس دایر می شود

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب از دایر شدن کلاس های درس تمامی دانش آموزان این شهرستان در مدارس مسقف خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباسیان مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب در مراسم نمادین زنگ شکوفه ها در مدرسه شهید سلیمانی گفت: کلاس های درس تمامی دانش آموزان این شهرستان در مدارس مسقف به صورت 2 نوبت صبح و ظهر برگزار می شود و هیچ مدرسه کانکسی امسال در سرپل ذهاب نداریم.

وی گفت : امروز 2 هزار و 491 دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی در شهرستان سرپل ذهاب همزمان با سایر کلاس اولی های سراسر کشور در کلاس های درس حضور یافتند.

وی اظهار داشت: امسال هفت هزار و 864 دانش آموز مقطع ابتدایی شهری و روستایی سرپل ذهاب در 169 مدرسه و 465 کلاس درس به فراگیری علم و دانش می پردازند که 225 فرهنگی و معلم کار تعلیم و تربیت دانش آموزان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان را عهده دار هستند.

عباسیان افزود : 18 باب مدرسه روستایی با 54 کلاس و 14 واحد آموزشی شهری با 159 کلاس درس با قدمت بیش از 30 سال در زلزله آسیب دید که با تلاش اداره کل نوسازی مدارس استان و خیران مدرسه ساز ، به جز مدارس آسیب دیده ، احداث واحدهای آموزشی جدید نیز در برنامه بازسازی قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون عملیات احداث بیش از 50 واحد آموزشی با 291 کلاس درس در شهرستان سرپل ذهاب توسط خیران آغاز شده و مقدمات عملیات ساخت سایر مدارس نیز در دست اقدام است.

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب بیان کرد: عملیات مرمت 9 واحد آموزشی تعمیری نیز پایان یافته و علاوه بر این واحدهای آموزشی 15 کلاسه قیام و 9 کلاسه شهدای بانک مسکن و یک استخر آموزش شنا در شهر و 20 مدرسه روستایی با 51کلاس درس نیز از فردا (یکشنبه) با شروع سال تحصیلی از آن ها استفاده می شود.

 

انتهای پیام/د

امسال مدرسه کانکسی در سرپل ذهاب نداریم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار