با حضور رئیس فدراسیون فوتبال؛

مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار می شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال اردبیل با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ۴ مهر ماه برگزار می‌شود.

صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به همت هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان هیئت فوتبال استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که ارائه عملکرد، بررسی برنامه پیشنهادی، تصویب بودجه پیشنهادی و انتخابات دو عضو باقی مانده هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان از دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه است افزود: در این مجمع از نقطه‌نظرات و سخنان رئیس فدراسیون فوتبال استفاده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تاج روز سه‌شنبه به اردبیل سفر می‌کند و علاوه بر شرکت در مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال استان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل دیدار می‌کند و در مزار شهدا برای ادای احترام در مقابل شهدا حضور خواهد داشت.

نوتاش تصریح کرد: بی‌شک حضور تاج در اردبیل فرصت مناسبی برای رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل است که انتظار می‌رود در این سفر دستاوردهای خوبی برای فوتبال اردبیل به دست آید.

وی اظهار کرد: یکی از راهکارهای رشد و توسعه فوتبال حمایت بخش خصوصی است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود تا بتوانیم با ظرفیت بخش خصوصی رشد خوبی را در توسعه فوتبال شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

توسعه فوتبال اردبیل نیازمند حمایت بخش خصوصی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.