رئیس اداره آموزشگاه های آزاد آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: در 6 ماه امسال 778 هزار و 733 نفر ساعت آموزش های مهارتی در بخش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان برای هنرجویان و کارآموزان علاقمند ارائه شد.

773هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در بخش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان زنجان ارائه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سیف الله محمدی رئیس اداره آموزشگاه های آزاد آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: در 6 ماه نخست امسال آموزش 778 هزار و 733 نفر ساعت در حوزه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان برای هنرجویان ارائه شد که از این تعداد 622 هزار و 183 نفر ساعت در حوزه خواهران و156 هزار و 550 نفر ساعت در حوزه برادران ارائه شده است.


وی افزود: این در حالی است که در پنج ماه امسال نیز آموزش تعداد 2 هزار و 567 نفر دوره در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد 2 هزار و یک نفر دوره در بخش خواهران و تعداد 566 نفر دوره نیز برای برادران انجام گرفته بود.


محمدی خاطر نشان کرد:طی مدت یاد شده 9 مجوز تاسیس آموزشگاه جدید،159 مورد بازدید تخصصی و عمومی صادر و انجام گرفته و همچنین برای یکهزار و 700 نفر از مدیران و 10 هزار 118 نفر ساعت اموزش نیز برای مدیران و مربیان ارائه شده است.

انتهای پیام/ن

ارائه آموزش های مهارتی به هنر جویان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان زنجان

برچسب ها: اشتغالزایی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.