دانش آموزان را با مدیریت و زیست‌پذیری شهر بیشترآشناکنیم

شهردار اصفهان گفت : باید در مدارس ، دانش آموزان و آینده سازان کشور را به گونه ای آموزش داد که بدانند چگونه شهر را بهتر مدیریت و زیست‌پذیری شهر را بیشتر کنیم .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در مراسم بازگشایی مدارس اظهار داشت : تعلیم شعور اجتماعی همزمان با تعلیم درس به دانش آموزان در کلاس های مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همزمان با تعلیم دروس، شخصیت اجتماعی دانش آموزان را نیز آموزش دهیم.

وی بیان داشت : دانش آموزان و آینده سازان کشور را باید در مدارس به گونه ای آموزش داد که بدانند چگونه شهر را بهتر مدیریت و زیست‌پذیری شهر را بیشتر کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: آموزش در مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است و باید شخصیت اجتماعی فرزندان را از طریق مدارس، کلاس درس و معلمان شکل داد تا در  دانشگاه ها در همین راستا اما تکامل یافته تر باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان آمادگی هر گونه همکاری با مدارس و آموزش و پرورش را دارد ،گفت : اگر از امروز دغدغه مشکلات آینده را داشته باشید، می‌توانید در آینده اثرگذار باشد و فناوری با سرعت بالا در حال پیشرفت است.

نوروزی اضافه کرد: در همه دنیا کسانی که اصول اخلاقی را رعایت می‌کنند و حقوق مردم را محترم می شمارند ، در جامعه خود تاثیرگذار هستند.

 

انتهای پیام/م

باید شخصیت اجتماعی دانش آموزان در مدارس شکل بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.