ارائه خدمات شایسته به متقاضیان برق / تحلیل اقتصادی و محاسبات کارشناسی در اجرای پروژه‌های جدید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: در شرایط اقتصادی جدید که تامین کالای اساسی با مشکل مواجه شده است ارائه خدمات شایسته و به موقع به متقاضیان برق باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس محمدرضا مزینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در صدوبیست ویکمین جلسه شورای هماهنگی معاونین شرکت گفت: استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و افزایش بهره وری در جهت انجام کار‌ها و ارائه خدمت به مردم و مشترکین، بازنگری در عقد پیمان و قرارداد‌ها و شیوه اجرای پروژه‌ها با رویکرد اقتصادی و کاهش هزینه‌ها باید مورد توجه قرارگیرد.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است و عبور از بحران‌های پیش رو، برنامه ریزی دقیق با درنظرگرفتن اولویت‌های کاری و داشتن تحلیل اقتصادی بر مبنای محاسبات کارشناسی دقیق در کاهش اثرات مشکلات مالی شرکت ضروری است.

گفتنی است در ابتدای جلسه رضا نزهتی معاون مالی و پشتیبانی و دبیر جلسه شورای معاونین، گزارشی از مصوبات قبلی ارائه و در ادامه موضوعاتی از قبیل بازیافت کالا‌های اسقاطی از قبیل: سیم و کابل و کنتور، خرید تجهیزات شبکه، اجرای پروژه‌های تأمین برق روستایی، وصول مطالبات، مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام // ف. ک

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی :
رعایت عدالت در پاسخگویی به متقاضیان برق باید مورد توجه قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.