حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی:

خون شهیدان مبنای جمهوری اسلامی ایران است / رجزخوانی آمریکایی‌ها پس از 40 سال

رئیس سازمان اوقاف مبنای جمهوری اسلامی را خون شهیدان عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها پس از 40 سال هنوز هم رجزخوانی می‌کنند.

خون شهیدان مبنای جمهوری اسلامی ایران / رجزخوانی آمریکایی‌ها پس از 40 سالبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در جمع کارکنان این سازمان درباره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به دلیل اینکه صدام نمی‌فهمید اصل و اساس انقلاب اسلامی خدا، قرآن و اهل‌بیت (ع) است وعده فتح کشور در یک هفته را داد که هشت سال طول کشید که پس از پایان این مدت هم شکست خورد.
وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ نابرابر در برابر دشمنان را پشت سر گذاشته‌ایم، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران 40 سال پیش یک نهال تازه بود اما پس از چهار دهه به کمال رسیده است.
رئیس سازمان اواف با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از 40 سال هنوز هم رجزخوانی می‌کنند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی امتحان‌شان را خوب پس داده‌اند و این مسئولان کشور هستند که باید با توجه به سخنان رهبر انقلاب خوب کار کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مبنای جمهوری اسلامی را خون شهیدان عنوان کرد و افزود: همه ما باید به درستی به وظایفمان عمل کنیم و نیتمان رضایت خدا و اهل‌بیت (ع) باشد.
وی در بخشی از صحبت‌هایش درباره رشادت‌های حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا گفت: در برخی شرایط حضرت زینب (س) نقش معصوم را ایفاء می‌کردند و حتی در روز یازدهم جان امام معصوم یعنی امام سجاد (ع) را حفظ کردند.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف ادامه داد: حضرت زینب (س) در مجلس عبیدالله بن زیاد در کوفه آنچنان سخنرانی کرد که همه حاضران در آن جلسه فکر کردند امام علی (ع) خطبه می‌خواند و سخنرانی می‌کند؛ بسیاری از آن افراد همانجا قیام کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه عبیدالله بن زیاد شخصیت پَستی داشت،تاکید کرد: مجلسی که دشمن برای بهره‌برداری خودش آماده کرده بود، عقیله بنی هاشم (س) آن مجلس را بر ضد خودشان تغییر داد.
وی با بیان اینکه سخنرانی در مقابل ابن زیاد جنایتکار هنر می‌خواهد، گفت: دقت کنید وضعیت تبلیغاتی کوفه قبل و بعد از سخنرانی حضرت زینب (س) چگونه است؟؛ عبیدالله بن زیاد مجبور می‌شود 24 محرم اسرا را به سمت دمشق بفرستد.

جنگ تبلیغاتی مهمتر از جنگ اقتصادی
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب قبل از ماه محرم در جمع خبرگان رهبری فرمودند جنگ مهمتری از جنگ اقتصادی وجود دارد و آن جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند دشمن در صدد استفاده از این جنگ است اما ما غافل هستیم و هدف از این جنگ ایجاد یاس، ناامیدی، بدبینی به یکدیگر و دستگاه‌ها و بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی کشور است.
وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که به این جنگ تبلیغاتی کمک نکنیم؛ نوع انتقادها نباید طوری باشد که مردم دچار بدبینی شوند و هرجا که ضعف‌ها بیان می‌شود، نقاط قوت هم بیان شود.
رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند که انقلاب و کشور در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: همین که دشمن تمام توانش را در مقابل ما به کار بسته است، نشان از پیشرفت ما و نگرانی آنها دارد.
انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، شهدا ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.