مدیرکل بنیاد ایلام گفت: نسل آینده ساز کشور با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران می توانند راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.

دانش آموزان فرهنگ ایثار اعتلای کشور را در پیش گیرند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد ایلام در  هفته دفاع مقدس در دبیرستان شهید رجائی شهر ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: وظیفه شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور است که در راستای کسب دانش و همچنین تلاش در عرصه یادگیری مهارت، فرهنگ و ادب گام بردارید.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان اسلام و انقلاب در جهت به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی اظهار کرد: موفقیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان است و نسل آینده ساز کشور با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت، مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران می توانند راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.

رستمیان بیان کرد: دانش آموزان در دوران جنگ تحمیلی دین خود را میهن ادا کردند و درس ایثار و شهادت را به خوبی آموختند و امروز هم دانش آموزان باید از فرصت دانش آموزی استفاده کنند با انگیزه درس بخوانند و در سنگر علم و دانش به مصاف با دشمن بروند.

مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به سه هزار شهید و 12 هزار جانباز استان ادامه داد: نظام و انقلاب هزینه های گران قیمتی برای پیروزی داده است و این ایثار ضامن عزت و سربلندی ایران است.

انتهای پیام/ د

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.