استان اصفهان می تواند منشا خدمات ارزنده ای در سطح ملی شود

استاندار اصفهان گفت: اصفهان استانی است که ظرفیت های مختلف را دارد و اگر امکانات در اختیار استان قرار بگیرد می‌تواند منشأ خدمات مختلف در سطح ملی باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: حادثه تروریستی نشان از کوچکی و خرد شدن دشمن است، دشمنی که از همه ابزارهای اقتصادی و سیاسی خودش دم می‌زند و ملت ایران را تهدید می‌کند و بارها هم پاسخ دندان‌شکن ایران را دریافت کرده بازهم دست به اقدامی سخیف می زند.

وی افزود: دشمن ناتوان این قدر هم کفایت و عقل ندارد که حداقل به ظاهر این اقدام ناپسند را محکوم کند بلکه آن را تایید هم می‌کند.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان استانی است که پتانسیل های مختلف را دارد، اگر امکانات در اختیار استان قرار بگیرد می‌تواند منشأ خدمات مختلف در سطح ملی باشد.

محمدعلی شجاعی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: محور کارهای ما استفاده حداکثری از امکانات بوده است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در برنامه ای که در حوزه ict داریم طراحی می‌کنیم برنامه‌ای سه ساله در حال تدوین است تا اصفهان در سال 1400 رتبه اول را داشته باشد.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به بحران کم‌آبی به عنوان یکی از چالش‌های استان گفت: حل مشکلات و رفع نداشته‌ها با حوزه ict محقق خواهد شد و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف در این زمینه انجام شده است.

شجاعی ادامه داد: دسترسی اصفهان به حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات وضع مناسبی دارد، 358 نفر در نظام صنفی صنفی استان عضو هستند.

وی تصریح کرد: بازمهندسی فرآیندهای ارایه خدمات از سوی نهادهای تخصصی با تکیه بر فناوری اطلاعات با هدف افزایش سرعت در رفع نیازهای مردمی در اولویت مأموریت‌ها قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار