وسایل خانه‌ای که تغییر شکل می‌دهند +فیلم

طراح مبتکر نیویورکی، با ساخت اثاث منزلی که توانایی تغییر شکل دارند انقلابی در طراحی داخلی ایجاد کرده است.

وسایل خانه‌ای که تغییر شکل می‌دهند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طراحی داخلی خانه با استفاده از وسایل مختلف انجام می‌شود. این‌که یک وسیله در کجای خانه استفاده شود مطلب مهمی است. تخت خواب، میز تحریر، مبل و آینه موارد محدودی از این اثاث هستند. طراحان داخلی در تلاش برای بهترین استفاده از مکان با جای‌گذاری درست این اثاث دارند.

هر چند مدت یک بار مدلی جدید از بعضی وسایل خانه وارد بازار می‌شود. مدل‌های مختلف و با رنگ‌ها و طرح‌‌های متفاوت که همه‌ی آن‌ها سعی در به دست آوردن دل مشتری دارند. اما گاهی این وسایل چنان طراحی عجیبی دارند که توانایی ایجاد انقلاب در طراحی داخلی را دارند.

ایان استل، طراح نیویورکی، وسایلی طراحی کرده است که می‌توان آن‌ها تغییر را شکل داد. برای مثال او آینه‌ای طراحی کرده است که می‌شود همانند یک آکاردئون آن را باز و بسته کرد و چرخاند. این وسایل برای بهترین استفاده از فضای محیط ساخته شده اند. هنگاهی که هنر با مهندسی ترکیب شود طراحی‌های این چنینی ایجاد می‌شوند که توانایی ایجاد یک تحول عظیم را دارند. وسایلی که استل طراحی کرده است شامل میزهایی که به صندلی تبدیل می‌شوند، صندلی هایی به شکل نیمکت در می‌آیند و حتی یک چرخ‌وفلک کوچک است. این چرخ‌وفلک از سه چرخ تهیه شده است تا یک صندلی چرخشی ایجاد کند. او همچنین یک راه پله‌ی معلق ساخته است که می‌توان با آن به چهار جهت حرکت کرد.

فیلم این وسایل را در ادامه مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خودروهایی که مارک زاکربرگ مالک آن‌ها بوده را بشناسید +تصاویر


انتهای پیام/

وسایل خانه جدید

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار