رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

انهدام باند سارقان سابقه‌دار در قم

سرهنگ کرمی از دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه‌دار مغازه و اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،سرهنگ احمد کرمی  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در قم توسط سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پراید 111، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات لازم، محل اختفای متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عملیات پلیسی 3 نفر در این رابطه توسط واحدهای گشتی کلانتری 11، 16، 14 دستگیر شدند.

کرمی با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر در این رابطه،تصریح کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان قم شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: سپس با انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان و مواجه با مدارک به‌دست‌آمده به 18 فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کردند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 40 فقره سرقت در قم

سرهنگ صیاد درویشی نیز در بیان جزئیات این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با تلاش مأموران استان، 2 سارق داخل خودرو دستگیر و به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اعتراف این افراد به 40 فقره سرقت داخل خودرو،عنوان کرد: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته وی، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه متهم و همدستش حین پرسه زنی در سطح شهر شناسایی و دستگیر شدند.

درویشی در خاتمه با توصیه به شهروندان، خواست: خودروی‌شان را به تجهیزات بازدارنده و وسایل ایمنی تجهیز کنند.

انتهای پیام/ح

باند سارقان سابقه‌دار مغازه‌ها در قم دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.