استاندارسیستان وبلوچستان:

بانک‌ها از واحد‌های تولیدی استان حمایت کنند

استاندار سیستان وبلوچستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان حمایت و تعامل بانک‌ها با واحد‌های تولیدی استان را خواستار شد.

بانک‌ها از واحد‌های تولیدی استان حمایت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سیددانیال محبی درسومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بر تعامل بانک‌های سرمایه گذار با واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: مشارکت بانک‌ها با واحد‌های تولیدی نه تنها در ابتدای کار بلکه در تمام مدت فعالیت واحد تولیدی ادامه داشته باشد و بانک‌ها هدایت، راهنمایی و تشویق واحد تولیدی را در حین فعالیت نیز ادامه دهند.

وی ادامه داد: با تعامل مثبت بانک‌ها از رکود واحد تولیدی و به تعویق افتادن تسهیلات بانک و تملک واحد تولیدی توسط بانک مشارکت کننده جلوگیری می‌شود.

محبی در بخش دیگری از سخنان خود بر تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و افزود: در راستای حفظ اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، تامین آب و برق و گاز در شهرک‌های صنعتی باید به صورت مطلوب تامین شود.

استاندار هوشمندی و وجود سرمایه را از ملزومات حوزه اقتصاد دانست و افزود: هوشمندی لازمه فعالیت اقتصادی است و هر فردی که در حوزه تولید سرمایه گذاری می‌کند باید به گونه‌ای با شرایط پیش برود و پازل‌هایی را ایجاد کند که بتواند توان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان، ورود رشته‌های دانشگاهی را در حوزه صنعت استان ضروری دانست و بر تعامل مسئولین مرتبط با واحد‌های تولیدی در راستای حل معضلات و مشکلات مبتلابه واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

وی همچنین تلاش مضاعف مسئولین را در راستای رفع کمبود‌ها با توجه به شرایط خاص استان خواستار شد و افزود: استان سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های کم برخوردار است و این موضوع توجه و تلاش بیشتر مسئولین را برای رفع کمبود‌ها می‌طلبد و توجه به مناطق مرزی استان بیش از دیگر مناطق ضرورت دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه کمبود مواد اولیه واحد‌های تولیدی، مشکلات مرغداری‌ها و واحد‌های دامی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

استاندار سیستان وبلوچستان حمایت و تعامل بانک‌ها با واحد‌های تولیدی استان را خواستار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار